شروع فروش فوق العاده پنج محصول سایپا + جدول

شروع فروش فوق العاده پنج محصول سایپا + جدول
خلاصه اخبار

فهرست عناوینطرح فروش فوق العاده برخی محصولات سایپا با موعد تحویل حداکثر 3 ماهه از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه 9 دی 1400 شروع و به مدت 2 روز به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت. شرکت سایپا در این طرح که ثبت نام آن از ساعت ساعت 8 صبح روز پنج شنبه 9 […]

طرح فروش فوق العاده برخی محصولات سایپا با موعد تحویل حداکثر 3 ماهه از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه 9 دی 1400 شروع و به مدت 2 روز به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت.

شرکت سایپا در این طرح که ثبت نام آن از ساعت ساعت 8 صبح روز پنج شنبه 9 دی شروع 1400 و به مدت 2 روز به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت، پنج محصول کوئیک با گیربکس معمولی، کوئیک R با گیربکس معمولی، تیبا EX2 رینگ فولادی، سایپا SE 151 موتور M13 و کوئیک پلاس با گیربکس اتوماتیک را برای عرضه در نظر گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

دقت داشته باشید که ثبت نام در این طرح بعد از فعال سازی بخشنامه و تنها از طریق وب سایت رسمی فروش سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com  امکان پذیر است.

متقاضیانی که از خرداد ماه سال گذشته تاکنون جهت شرکت در روش فروش فوق العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده و از منتخبین طرح های مذکور نبوده اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

سیگنالی های عزیز برای مشاهده اخبار و قیمت های بروز خودرو می‌توانید اپلیکیشن سیگنال را نصب نموده و وارد کاشی خودرو شوید.

نظرات کاربران
    • بی خودی ثبت نام نکنید که در نمی اید من 20بار ثبت نام کردم هر بار 5 نفر ولی یکیشم در نیومد

  • ما که تا حالا بیش از ۲۰ بار شرکت کردیم ولی دریغ از برنده شدن معلوم نیست ماشین به کیا میدن خدا میداند