بیست و ششمین فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو

بیست و ششمین فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو
خلاصه اخبار

فهرست عناوینطرح پیش فروش برخی محصولات ایران خودرو با موعد تحویل حداکثر 3 ماهه از روز یکشنبه 21 آذر شروع و تا پایان روز سه شنبه 23 آذر ماه 1400 ادامه خواهد داشت. شرکت ایران خودرو در این طرح که ثبت نام آن از از روز یکشنبه 21 آذر شروع و تا پایان روز سه […]

طرح پیش فروش برخی محصولات ایران خودرو با موعد تحویل حداکثر 3 ماهه از روز یکشنبه 21 آذر شروع و تا پایان روز سه شنبه 23 آذر ماه 1400 ادامه خواهد داشت.

شرکت ایران خودرو در این طرح که ثبت نام آن از از روز یکشنبه 21 آذر شروع و تا پایان روز سه شنبه 23 آذر ماه 1400 ادامه خواهد داشت، هفت محصول رانا پلاس، سورن پلاس، 207 دستی سقف شیشه ای، پارس TU5 و پارس سال، پژو 206 تیپ 2 و تارا دستی را با موعد تحویل حداکثر 3 ماهه عرضه می‌کند.

برندگان و منتخبین طرح های قبلی که موفق به  واریز وجه نشده اند، نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

برخی از شرایط بخشنامه   

* حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا 48 ماه می‌باشد، همچنین ثبت نام همزمان در دو شرکت مذکور امکان پذیر نمی‌باشد.

* گارانتی خودرو پس از5 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1000 کیلومتری خودرو الزامی است.

برای اطلاعات بیشتر از شرایط عمومی و اختصاصی مربوط به شرکت در این قرعه کشی متن بخشنامه فروش ایران خودرو را از این لینک مطالعه کنید.

جهت مشاهده اخبار خودرو و قیمت بروز خودرو می‌توانید اپلیکیشن سیگنال را نصب نمایید و وارد بخش خودرو شوید.

نظرات کاربران
  • سلام این قانون بدون قرعه کشی برای خانواده های بیشتر از دو فرزند اجرایی شده یا فقط حرف هستش و اگه هست چطور اقدام کنیم ممنون

    • دوست عزیز این طرح هنوز به مرحله اجرا درنیامده است.