فروش فوری نقدی کامیونت شیلر6 تن + جدول

فروش فوری نقدی کامیونت شیلر6 تن + جدول
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبهمن دیزل بزرگترین تجاری ساز کشور فروش ویژه کامیون شیلر 6 تن را از امروز 11 دی ماه 1400 آغاز کرده است. فروش فوری نقدی کامیون شیلر 6 تن از امروز ساعت 10 صبح آغاز شده است و تا ساعت 16 روز چهارشنبه 15 دی یا تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. بر […]

بهمن دیزل بزرگترین تجاری ساز کشور فروش ویژه کامیون شیلر 6 تن را از امروز 11 دی ماه 1400 آغاز کرده است. فروش فوری نقدی کامیون شیلر 6 تن از امروز ساعت 10 صبح آغاز شده است و تا ساعت 16 روز چهارشنبه 15 دی یا تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

بر این اساس کامیون شیلر ۶ تن با قیمت 839 میلیون تومان و به ‌صورت نقدی در شرایط فروش فوری بهمن دیزل به فروش می رسد. خرید خودرو صرفا به صورت اینترنتی بوده و از طریق پرتال جامع ایرانی کار  (bahman.iranecar.com) امکانپذیر است. موعد تحویل کامیون شیلر آخر بهمن ماه اعلام‌ شده است.

فروش فوری نقدی کامیونت شیلر6 تن + جدول

در این روش فروش، واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر امکان پذیر نمی باشد.

گفتنی است کامیون شیلر۶ تن مجهز به پیشرانه کامینز بوده و نسبت به رقبای خود سبک‌تر و دارای دید وسیع‌تری می‌باشد. از همه مهم‌تر قیمت کمتر این محصول نسبت به محصولات مشابه بازار و در مقایسه با امکانات و مشخصات فنی نیز از مهمترین مزیت های رقابتی آن می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر این بخشنامه اینجا را کلیک نمایید.

سیگنالی های عزیز برای مشاهده اخبار و پیش فروش های خودرو می‌توانید اپلیکیشن سیگنال را نصب نموده و وارد بخش خودرو شوید.

نظرات کاربران
  • خیلی قیمت بالا هست باید شرایط اقساطی بذارید با ۱۰۰ میلیون پیش پرداخت باقیش دم قسط ۶۰ ماهه که بشه خرید کرد