«فاسمین» سود ۹ماهه را ۱۲۸۵ ریال اعلام کرد

«فاسمین» سود ۹ماهه را ۱۲۸۵ ریال اعلام کرد

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام،

شرکت کالسیمین در صورت های مالی میان دوره ای 9ماهه، سود هر سهم را یک هزار و 285ریال اعلام کرد. «فاسمین» سود 9ماهه را 1285 ریال اعلام کرد

به گزارش رادیو سهام، شرکت کالسیمین در گزارش 9ماهه منتهی به 30آذر1398 اعلام کرد، سود عملیاتی شرکت با رشد 44درصدی نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته به دو هزار و 403میلیارد ریال، سود خالص با رشد 52 درصدی به دو هزار و 569 میلیارد ریال و سود انباشته با رشد 11درصدی به 5 هزار و 890میلیاردریال رسید.

«فاسمین» پیش از این در گزارش 6ماهه سود هر سهم را یک هزار و 197ریال اعلام کرده بود و در گزارش 9ماهه با رشد 7درصدی یک هزار و 285 ریال اعلام کرده است که رشد قابل توجهی نبوده است.

این شرکت فروش این دوره را به 23هزار و 306 تن رسانده و ارزش این میزان از فروش خود را 3 هزار و 888 میلیارد ریال اعلام کرد. همچنین سود ناخالص از این محل را دو هزار و 284میلیارد ریال اعلام کرد.

شرکت کالسیمین در تشریح اهداف و برنامه های راهبردها خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده که شرکت قصد دارد سطح تولید قبلی خود را حفظ کرده و تغییر با اهمیتی در نوع و مقدار محصولات تولیدی ایجاد نخواهد داشت.

با توجه به تسهیلات مالی این شرکت که شامل دوفقره وام دریافتی از بانک های توسعه صادرات و تجارت با نرخ های 16 و 18 درصد است، اقساط آن براساس ضوابط مربوطه و در مهلت مقرر باز پرداخت می شود.

گفتنی است، بااهمیت ترین ریسک‌های شرکت در این حوزه تغییرات سیاست‌های ارزی دولت و مقررات حاکم بر صادرات است که شرکت با آن مواجه شده است. با این وجود از آنجا که نرخ‌های فروش محصول متاثر از دو عامل نرخ های جهانی و نرخ تسعیر ارز است، در صورت اعمال محدودیت صادرات، تاثیر با اهمیتی بر درآمدهای شرکت ندارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.