غپاک درآمد 87 میلیارد تومانی ساخت / درآمد غپاک 6 میلیارد تومان افزایش یافت

غپاک درآمد 87 میلیارد تومانی ساخت / درآمد غپاک 6 میلیارد تومان افزایش یافت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، لبنیات پاستوریزه پاک در مرداد ماه درآمد 87 میلیارد تومانی ساخته است. انواع خامه به عنوان مهمترنی محصول شرکت است که در مرداد غپاک از محل فروش این محصول درامد 75 میلیارد تومانی ساخته است. همچنین غپاک در دوره 5 ماه منتهی به مرداد 98 درآمد […]

به گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، لبنیات پاستوریزه پاک در مرداد ماه درآمد 87 میلیارد تومانی ساخته است. انواع خامه به عنوان مهمترنی محصول شرکت است که در مرداد غپاک از محل فروش این محصول درامد 75 میلیارد تومانی ساخته است. همچنین غپاک در دوره 5 ماه منتهی به مرداد 98 درآمد 391 میلیارد تومانی ساخته است.

درآمد غپاک در مدار صعودی

میانگین درآمدی غپاک در سال مالی منتهی به اسفند 97 مبلغ 60 میلیارد تومان است که این سطح درآمدی به دلیل افزایش مقداری در فروش و همچنین افزایش قیمت محصولات افزایش یافته است و میانگین درآمدی غپاک در دوره 5 ماهه منتهی به مرداد 98 به 78 میلیارد تومان رسیده است.

درآمد ماهانه غپاک حاکی از ان است که درآمد شرکت از ابتدای سال مالی 98 با روند رو به رشد از 63 میلیارد تومان در فروردین ماه به 87 میلیارد تومان در مرداد ماه رسیده است. و نسبت به تیر ماه رشد 6 میلیارد تومانی داشته است.

مقدار فروش غپاک هزار تن کم شد /  میانگین نرخ فروش محصولات 17 درصد افزایش یافت

درآمد مرداد ماه غپاک نسبت به تیر ماه افزایش یافته است. غپاک در تیر ماه 81 میلیارد تومان درآمد ساخته است که در مرداد ماه با رشد 6 میلیارد تومانی به 87 میلیارد تومان رسیده است.

افزایش درآمد غپاک در مرداد ماه نسبت به تیر ماه را می‌توان به طور کلی به دلیل افزایش نرخ فروش محصولات دانست چراکه مقدار فروش فروش محصولات به طور کلی کاهش یافته است. غپاک در تیر ماه 11 هزار و 536 تن محصول به فروش رسانده است که مقدار فروش محصولات در مرداد ماه به 10 هزار و 511 تن رسیده است. بنابراین مقدار فروش غپاک در مرداد ماه کاهش هزار تنی داشته است. اما مشاهده می‌شود میانگین نرخ فروش محصولات غپاک در مرداد ماه نسبت به تیر ماه رشد 17 درصدی داشته است. بنابراین افزایش نرخ فروش محصولات موجب بالا رفتن درآمد غپاک شده است.

نکات مهم گزارش مرداد ماه غپاک

با توجه به افزایش نرخ فروش محصولات غپاک، درآمد حاصل از کره بسته بندی شده و خامه بازرگانی بالاترین میزان افزایش درآمد را به خود اختصاص داده‌اند. از طرفی درآمد حاصل از سایر بازرگانی‌ها به رشد درآمدی غپاک کمک کرده است. غپاک از محل سایر بازرگانی‌ها در تیر ماه دو میلیارد تومان درآمد ساخته است که درآمد شرکت در از این محل در مرداد ماه به 4 میلیارد و 185 میلیون تومان رسیده است.

علاوه بر نرخ فروش و درآمد حاصل از بازرگانی اضافه شدن کشک و انواع پنیر به سبد فروش شرکت موجب شده است 912 میلیون تومان به درآمد شرکت اضافه شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها