“غالبر” به سود رسید

“غالبر” به سود رسید
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت لبنیات کالبر در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۳۲ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که زیان هر سهم ۲۴ ریال اعلام شده بود، حکایت از رشد چشمگیری دارد.  شرکت لبنیات […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت لبنیات کالبر در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۳۲ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که زیان هر سهم ۲۴ ریال اعلام شده بود، حکایت از رشد چشمگیری دارد. 

شرکت لبنیات کالبر با سرمایه ۳۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت لبنیات کالبر در دوره یاد شده، مبلغ ۱۱ میلیارد و ۷۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش برخوردار است.

“غالبر” در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۸ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال زیان خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲۴ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها