عملکرد مالی سه ماهه “وسپه” بررسی شد!

عملکرد مالی سه ماهه “وسپه” بررسی شد!
خلاصه اخبار

شرکت سرمایه‌گذاری سپه در دوره ۳ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۵۰ ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ رشد ۷۹ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه‌گذاری سپه با سرمایه ۶ هزار و ۶۹۱ میلیارد ریال، صورت های مالی میان دوره‌ای سه ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری سپه در دوره یاد شده، مبلغ ۳۳۲ میلیارد و ۵۲۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۵۰ ریال سود به ازای هر سهم خود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۷۹ درصد افزایش داشته است.

شرکت سرمایه‌گذاری سپه دلیل این افزایش را افزایش ۱۱۱ درصدی جمع درآمدهای عملیاتی عنوان کرده است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ یک هزار و ۲۶ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

عملکرد مالی سه ماهه “وسپه” بررسی شد!

“وسپه” در دوره ۳ ماهه سال مالی منتهی به آذر ۹۷، به صورت حسابرسی نشده، مبلغ ۱۵۰ میلیارد و ۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری سپه در دوره یاد شده، با افزایش ۳ هزار و ۷۹۷ میلیارد و ۷۰۲ میلیون ریال به ۲۴ هزار و ۳۴۳ میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال رسید.

“وسپه” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۰۴ میلیارد و ۵۱۷ میلیون ریال به مبلغ معادل ۳۹۹ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۹۴ میلیارد و ۶۵۹ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری سپه طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۵۸ میلیارد و ۲۵۱ میلیون ریال خریداری کرد.

منبع: radiosaham.ir

برچسب‌ها