عملکرد ضعیف «فرآور» در فروش طی ماه های مهر و آبان

عملکرد ضعیف «فرآور» در فروش طی ماه های مهر و آبان
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، بررسی مبلغ حاصل از فروش شمش روی در فرآور نشان می‌دهد پس از کسب درآمد ۲۱٫۶ میلیارد تومانی در شهریور شاهد عملکرد ضعیف این شرکت در فروش محصول طی ماه‌های مهر و آبان بوده‌ایم. فرآوری مواد معدنی ایران در آبان ماه ۵۰۵ میلیون تومان فروش داشته […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، بررسی مبلغ حاصل از فروش شمش روی در فرآور نشان می‌دهد پس از کسب درآمد ۲۱٫۶ میلیارد تومانی در شهریور شاهد عملکرد ضعیف این شرکت در فروش محصول طی ماه‌های مهر و آبان بوده‌ایم.

فرآوری مواد معدنی ایران در آبان ماه ۵۰۵ میلیون تومان فروش داشته و روند افت فروش شرکت از مهرماه را ادامه داده است.  فروش ۸ ماهه ابتدایی سال جاری   ۵۵ میلیارد تومان است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته  ۱۸ درصد افت داشته .دلیل عدم فروش مناسب  طبق توضیحات شرکت  به این دلیل است که در مهرماه مقدار ۲۲۰تن شمش روی صادراتی در اختیار شرکت بازرگانی توسعه صنعت روی قرار گرفته که تا این تاریخ گزارش فروش نهایی و ارائه نگردیده است.

عملکرد ضعیف «فرآور» در فروش طی ماه های مهر و آبان

مقدار تولید شمش روی در آبان ۶۶۰ تن بود که ۱ درصد بیشتر از میانگین هفت ماهه قبل است مقدار فروش این محصول شرکت تنها ۲۰ تن بود و این در حالیست که میانگین فروش ۷ ماهه گذشته شرکت ۲۹۱ تن بوده است. نرخ فروش شمش روی در آبان ۲۵ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان به ازای هر تن بود که ۷ درصد بیشتر از ماه قبل است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها