علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی شد

علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی شد

به گزارش سیگنال به نقل از ایبنا،

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ به دنبال برگزاری مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک دی و انتخاب اعضای جدید هیئت‌مدیره، در نخستین جلسه اعضای هیئت‌مدیره، علیرضا قیطاسی به عنوان مدیرعامل این بانک انتخاب شد.

 مدیرعامل بانک دی از مدیران، مسئولان، همکاران نظام بانکی و… درخواست کرد تا از ارسال گل، درج آگهی و پیام تبریک در خصوص انتخاب تیم جدید مدیریتی این بانک، خودداری کنند.

 علیرضا قیطاسی با اشاره به اینکه اعضای جدید هیئت‌مدیره بانک دی از مدیران با سابقه نظام بانکی هستند، اظهار امیدواری کرد در سایه برکات تلاش برای ایجاد رضایت در بین خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر که ذی‌نفعان اصلی بانک دی هستند، تیم جدید مدیریتی بانک دی بتواند قدم‌های بزرگی برای ارتقای جایگاه این بانک در نظام بانکی، بازار پول و فضای اقتصادی کشور بردارد.

لازم به ذکر است، قیطاسی دارای مدرک تحصیلی دکترای حرفه‌ای مدیریت عالی کسب‌وکار است،همچنین سوابقی از جمله دبیری شورای هماهنگی بانک‌های دولتی، ریاست هیئت‌مدیره بانک ایران زمین، مدیریت امور سازمان بانک ملی ایران، مدیریت امور طرح و برنامه بانک ملی ایران و… را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

گفتنی است در جلسه اعضای هیئت مدیره، سیدمحمود احمدی به عنوان رییس هیئت‌مدیره و امیرعباس هاشمی‌نژاد، به عنوان نایب‌رییس هیئت‌مدیره انتخاب شدند و فریدون رشیدی و برات کریمی نیز به عنوان اعضای هیئت‌مدیره به کار خود ادامه خواهند داد و از خدمات و تلاش‌های اعضای پیشین هیئت‌مدیره بانک دی قدردانی به عمل آمد

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.