عرضه ۵۹ هزار تن مواد پلیمری در بورس کالا

عرضه ۵۹ هزار تن مواد پلیمری در بورس کالا
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از ایرنا، یک هزار و ۵۰ تن قیر و ۲۵ هزار تن وکیوم باتوم نیز در تالار مذکور عرضه می‌شود. براساس این گزارش، ۳ هزار و ۳۶ تن سبد میلگرد و ۱۷۰ تن شمش روی در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می‌شود. تالار صادراتی بورس کالای ایران در […]

به گزارش سیگنال به نقل از ایرنا، یک هزار و ۵۰ تن قیر و ۲۵ هزار تن وکیوم باتوم نیز در تالار مذکور عرضه می‌شود.

براساس این گزارش، ۳ هزار و ۳۶ تن سبد میلگرد و ۱۷۰ تن شمش روی در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می‌شود.

تالار صادراتی بورس کالای ایران در این روز شاهد عرضه ۲ هزار و ۱۹۰ تن عایق رطوبتی و ۷ هزار و ۹۵۴ تن قیر است.

معاملات روز گذشته بورس کالا

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، دیروز (دوشنبه) میزبان دادوستد ۱۶۵ هزار و ۳۳۶ تن انواع محصولات فولادی بود.

در این روز و در تالار مذکور ۲۴۰ مس مفتول، ۱۴۳ هزار و ۳۶۰ تن انواع ورق فولادی، ۶ هزار تن شمش بلوم، ۴ هزار و ۴۰۰ تن سبد میلگرد، ۴ هزار و ۴۰۰ تن سبد تیرآهن، ۶ هزار و ۶۰۰ تن تیرآهن، ۲۶۰ تن بیلت و ۲ هزار و ۵۶۰ تن شمش هزار پوندی آلومینیوم و یک کیلوگرم شمش طلا معامله شد.

لازم به ذکر است، ۱۸ هزار و ۲۹۷ تن مواد پلیمری، ۷۵ تن قیر، ۶ هزار و ۶۰ تن وکیوم باتوم، ۲۵ هزار تن لوب کات، یک هزار و ۱۲ تن پارافین واکس و ۳۲۲ تن روغن پایه نیز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی به فروش رسید.

این گزارش حاکی است، تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد دادوستد ۶۵۰ تن عایق رطوبتی، یک هزار و ۴۱۰ تن قیر و یک هزار و ۷۰۰ تن گوگرد بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.