عرضه پروتکل اینتر لجر (ILP)؛ اقدام بزرگ ریپل در جهت همکاری با سیستم های مالی سنتی!

عرضه پروتکل اینتر لجر (ILP)؛ اقدام بزرگ ریپل در جهت همکاری با سیستم های مالی سنتی!
خلاصه اخبار

تیم توسعه ریپل اولین کانکتور پروتکل اینترلجر (ILP) ارز فیات را عرضه کرده اند و انتظار می‌رود که این اقدام بزرگی در جهت مشارکت و همکاری با سیستم های مالی سنتی و پذیرش گسترده داشته باشد.


ریپل اولین ارتباط دهنده ILP ارز فیات را عرضه کرد

به گزارش سیگنال و به نقل از میهن بلاگ چین، طی نشست ILP سال ۲۰۱۹، تیم مسئول توسعه ILP اولین ارتباط دهنده ILP ارز فیات را عرضه کرد. طی سخنرانی استفن توماس موسس اینترلجر، نسخه آزمایشی پرداخت در این نشست فعال بود.

روش پرداختی ارائه شده، افراد حاضر در نشست را تحت تاثیر قرار داد. طبق گزارش مرکز تحقیقاتی XRP، سیستم ارز فیات ILP می‌تواند قدم بسیار بزرگی در راستای قابلیت مشارکت و همکاری با سیستم های سنتی و پذیرش گسترده باشد. ونسا پستریتو رییس Xpring در خصوص این رویداد در توییتر نوشت و هیجان خود را از پذیرش منجر به توسعه ابراز کرد. وی در توییتر نوشت:

با استفاده از SDK (کیت توسعه) اینترلجر می‌توانید بیت کوین، اتریوم و XRP را تبادل کنید.

تیم توسعه ریپل اولین کانکتور پروتکل اینترلجر (ILP) ارز فیات را عرضه کرده اند و انتظار می‌رود که این اقدام بزرگی در جهت مشارکت و همکاری با سیستم های مالی سنتی و پذیرش گسترده داشته باشد.


اما او تنها فردی نبود که از این موضوع هیجان زده شده بود. با شکل گیری و ارتقای بلاک چین به صورت قابلیت مشارکت و همکاری، کل جامعه XRP بسیار هیجان زده شده اند به طوری که مشتاقان این توکن معتقدند این ویژگی می‌تواند در گسترش کریپتو و مهم تر از آن، پذیرش ریپل (XRP) بسیار حیاتی باشد. یکی از طرفداران XRP به اسم وارن پاول آندرسون خاطر نشان کرد که این نسخه آزمایشی شبیه جادو بود. تبدیل XRP به اتر در چند ثانیه. کاملا غیرمتمرکز. همه این موارد با استفاده از اینترلجر.

علیرغم مخالفت‌ها، توسعه فناوری XRP ادامه دارد و درصدد دستیابی به اهداف ریپل می‌باشد. هرچند پذیرش گسترده باعث جلوگیری آنها از این امر می‌شود. ریپل با عرضه محصولاتی که به سازمان های مالی سراسر جهان کمک می‌کند و به آنها امکان می‌دهد که تراکنش های داخلی و بین المللی را سریعتر، ارزانتر و راحت تر انجام دهند، این شرکت به سختی مشغول تغییر این موضوع بوده است. عرضه ILP می‌تواند کار با ارزهای دیجیتال و سنتی را برای سازمان های مالی آسانتر کند.


ILP به سیستم پرداخت جهانی تبدیل خواهد شد

دیوید شوارتز مدیر ارشد فناوری ریپل معتقد است که ILP به سیستم پرداخت جهانی تبدیل خواهد شد. در سال ۲۰۱۸ شوارتز گفته بود با اتصال دفترکل های بانک و زیرساخت های سرمایه گذاری موجود از طریق ILP، بانک ها اولین قدم را در راستای بهبود پرداخت های جهانی برداشته اند و از ارزش واقعی اینترنت بهره برده اند. وی در خصوص توسعه ILP افزود که راهکار xRapid ریپل، به بانک ها و سایر نهادهای مالی امکان خواهد داد تا هنگام اقدام مالی بین المللی، در وقت و هزینه صرفه جویی کنند. وی خاطر نشان کرد که محصولات ریپل زیربناهای پنج دهه آتی دنیای اقدامات مالی را بنا نهاده است.

ایوان شوارتز موسس اینترلجر و مهندس ریپل گفت وی امیدوار است ILPv4 (نسخه چهارم ILP) آخرین نسخه این نرم افزار برای مدت طولانی باشد. وی توییت کرد:

ما امیدواریم که ILPv4 آخرین نسخه این نرم افزار برای مدت طولانی باشد. ما ارتباط دهنده ILP با بالاترین کیفیت ایجاد کرده ایم و از آن برای ریز پرداخت ها استفاده می‌کنیم. پلاگین ها و افزونه های XRP، اتر و توکن های ERC20 در یک الی دو هفته آتی قابل استفاده خواهند بود.

این تیم اخیرا تایید کرد که ILP هنوز به ریپل نت (RippleNet) متصل نشده است. وی افزود پس از آنکه تقاضای کافی برای این محصول وجود داشته باشد، بر روی این پلتفرم در دسترس خواهد بود.

منبع: mihanblockchain.com


برچسب‌ها