عرضه توکن سهام کوین بیس در صرافی بایننس به تعویق افتاد

عرضه توکن سهام کوین بیس در صرافی بایننس به تعویق افتاد

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

روز گذشته سهام شرکت کوین بیس در بازار بورس امریکا به صورت عمومی عرضه شد. صرافی بایننس نیز قصد داشت توکن این سهام را که قیمت آن معادل قیمت سهام این شرکت است، در بازار معاملاتی خود لیست کند. امروز صرافی بایننس در اطلاعیه‌ای لیست شدن این توکن را به دلیل نوسانات بازار، به تعویق انداخت.

عرضه سهام کوین بیس در بورس چه تاثیری بر بازار رمزارزها دارد؟

توکن سهام کوین بیس در صرافی بایننس

صرافی بایننس به صورت موقت، معاملات توکن Coin، توکن سهام شرکت کوین بیس در بازار بورس امریکا، را به دلیل نوسانات بازار به تعویق انداخت. با این حال، صرافی بایننس، معاملات توکن سهام تسلا با نماد TSLA را متوقف نکرده و این توکن در بازار BUSD همچنان معامله می‌شود. بایننس در این زمینه گفت:

توکن سهام شرکت کوین بیس با نماد COIN در بازار BUDS در زمان دیگری لیست خواهد شد. زمان دقیق آن در اطلاعیه‌ای دیگر اعلام خواهد شد. ما از مشکل پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم و از صبر شما متشکریم.

صرافی بایننس اخیرا سرویس معاملاتی توکن‌های سهام بازار بورس را راه‌اندازی کرده که در آن توکن سهام شرکت تسلا، قابل معامله است. قیمت این توکن‌ها به قیمت سهام آنها در بازار سهام وابسته است. خریداری این توکن‌ها ریسک مخصوص به خود را دارد. علاقه‌مندان به بازار سهام، با خریداری این توکن‌ها می‌توانند آزادانه از هر کشوری، سهام شرکت‌های مطرح دنیا که عموما در بازار سهام امریکا لیست شده‌اند را خرید و فروش کنند.

یکی از مزایای خرید این توکن‌ها نسبت به خرید سهام آنها، بخش‌پذیر بودن آن‌هاست. در بازار سهام، برای خرید یک سهم، حداقل باید یک واحد از آن را خریداری کرد و واحدی کوچکتر از آن وجود ندارد. اما با خریداری توکن این سهام، تریدرها می‌توانند واحدهای کوچکتر از یک سهم را خریداری کنند. مثلا برای قیمت سهام شرکت تسلا که در حال حاضر 730 دلار بوده، افراد برای سرمایه‌گذاری در این شرکت، بایستی حداقل 730 دلار داشته باشند. اما توکن این سهام امکانی را فراهم کرده که افراد بتوانند به میزان دارایی خود (مثلا 100 دلار) این سهام را خریداری کنند. همچنین خرید سهام این شرکت‌ها تنها برای افرادی که از بروکرهای فعال در بازار سهام امریکا هستند، امکان‌پذیر بود و با این محصول بایننس، افراد سایر کشورها نیز می‌توانند در بازار سهام امریکا، سرمایه‌گذاری کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

توکن سهام شرکت کوین بیس در آینده‌ای نزدیک در بازار معاملاتی صرافی ارز دیجیتال بایننس لیست خواهد شد. نوسانات بالای بازار، دلیل این تصمیم مدیران بایننس بوده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.