عرضه اولیه ۲ زیرمجموعه «فارس» قطعی است؟

عرضه اولیه ۲ زیرمجموعه «فارس» قطعی است؟
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس معتقد است که عرضه اولیه ۲ زیرمجموعه “فارس” در بورس تا پایان سال قطعی است.  جعفر ربیعی درباره عرضه اولیه شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس می گوید: در مورد بورسی شدن دو شرکت پتروشیمی بوعلی سینا و تندگویان سرقول هستیم […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس معتقد است که عرضه اولیه ۲ زیرمجموعه “فارس” در بورس تا پایان سال قطعی است.

 جعفر ربیعی درباره عرضه اولیه شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس می گوید: در مورد بورسی شدن دو شرکت پتروشیمی بوعلی سینا و تندگویان سرقول هستیم و سهام این شرکت‌ها قبل از سال جدید و در سه ماهه زمستان سال جاری در بورس عرضه خواهد شد. اینکه چند درصد سهام این شرکت‌ها در بورس عرضه خواهد شد بر اساس قوانین است و نمی‌توانیم خلاف آن عمل کنیم.ب

وی درخصوص اینکه آیا عرضه اولیه‌های دیگری هم طی سال جاری رخ خواهد داد ؟ توضیح داد: سال جاری فقط دو شرکت فوق از زیرمجموعه های “فارس” عرضه خواهند شد اما در سال آینده باز هم شاهد بورسی شدن شرکت‌ها خواهیم بود که اسامی آنها بعدا اعلام می‌شود. ربیعی پیش تر گفته بود از سه شرکت آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان و پتروشیمی بوعلی سینا حداقل دو شرکت تا پایان سال بورسی خواهند شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها