بازگشایی عرضه اولیه کلر با 10 درصد نوسان مثبت

بازگشایی عرضه اولیه کلر با 10 درصد نوسان مثبت
خلاصه اخبار

تا لحظه نگارش این گزارش بیش از 3 میلیون برگ سهم داد و ستد شده است و 26 میلیون تقاضا برای سهم در قیمت 50450 ریال در صف خرید قرار دارد.

طبق «ماده 12 مکرر 2» اصلاحیه دستور العمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار چنان چه قیمت پایانی سهام طی 15 روز معاملاتی متوالی در دامنه عادی نوسان قیمت بیش از 50 درصد افزایش یا کاهش داشته باشد نماد مربوطه متوقف می شود و حداکثر دو روز کاری پس از توقف، با محدودیت دامنه نوسان بازگشایی خواهد شد.

بازگشایی نماد معاملاتی پس از کنفرانس اطلاع رسانی بدین صورت است که سهم از طریق حراج ناپیوسته با محدودیت دامنه نوسان طی یک مرحله پیش گشایش شروع می شود. پس از کشف قیمت، معاملات از طریق حراج پیوسته در زمان باقی مانده تا پایان روز معاملاتی در دامنه مجاز روزانه قیمت انجام می شود. به عبارت دیگر بر اساس قیمت تعیین شده در مرحله اول، دامنه نوسان سهم نسبت به این قیمت تعیین می گردد.

نماد کلر نیز بعد از رشد بیش از 50 درصدی قیمت در هفته گذشته جهت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی متوقف شد.

با برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی و پاسخگویی به سوالات مطرح شده در سامانه تدان و تایید ناظر، امروز معاملات این نماد از سر گرفته شد و با 10 درصد نوسان مثبت بازگشایی شد.

تا لحظه نگارش این گزارش بیش از 3 میلیون برگ سهم داد و ستد شده است و 26 میلیون تقاضا برای سهم در قیمت 50450 ریال در صف خرید قرار دارد.

میزان بازدهی فروی تا به اینجا بیش از 68 درصد بوده که با توجه میزان 50 سهم تعلق گرفته در عرضه اولیه، میزان سود به 48 هزارتومان رسیده است.

جهت مشاهده اخبار لحظه به لحظه در مورد عرضه اولیه ها می توانید به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مراجعه نمایید.
برای اطلاع از عرضه اولیه های جدید، آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال را دانلود و با مراجعه به بخش عرضه اولیه در قسمت سهام نوتیفیکیشن مربوط به آن را فعال کنید.
برچسب‌ها
نظرات کاربران
  • عرضه اولیه بعدی چه زمانی است؟ ممنونم

    • سلام و عرض ادب. مشخص نیست. احتمال داره تا آخر سال 3 عرضه اولیه دیگه داشته باشیم. البته شاید اخبار و حوادث اخیر و شیوع بیماری کرونا باعث بشه (برای جلوگیری از ازدحام و صف های خرید که تشکیل میشه) این عرضه اولیه ها کنسل بشن و به سال بعد موکول بشن.

    • سلام و عرض ادب. مشخص نیست تاریخ دقیقش. احتمال داره تا اخر سال 3 عرضه اولیه دیگه داشته باشیم. البته اگر به خاطر شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از تجمع مردم در کارگزاری‌ها کنسل نشه. اگر کنسل بشه احتمالا بیفته واسه سال بعد.