گزارشی از عرضه اولیه وآوا (شرکت سرمایه گذاری آوا نوین)

گزارشی از عرضه اولیه وآوا (شرکت سرمایه گذاری آوا نوین)
خلاصه اخبار

شرکت سرمایه گذاری آوا نوین با نماد معاملاتی « وآوا » در چهارشنبه هفته آینده مورخ 01/08/1398 برای اولین بار در بازار فرابورس عرضه خواهد شد.

همان طور که در گزارش پیشین عرضه اولیه وآوا اشاره شد 25% از سهام شرکت سرمایه گذاری آوا نوین در چهارشنبه هفته آینده مورخ 98/08/01 به روش ثبت سفارش به عموم عرضه می شود. دامنه قیمت در دوره ثبت سفارش از مبلغ 2.100 تا 2.160 ریال می باشد. حداکثر سهمیه هر کد نیز حداکثر 250 سهم می باشد.

ساعت دقیق ثبت سفارش نیز در روز عرضه اولیه توسط ناظر اعلام می شود. در صورت تمایل می توانید با فعال کردن نوتیفیکیشنِ بخش اخبار عرضه اولیه در اپلیکیشن سیگنال از ساعت دقیق ثبت سفارش در روز عرضه اولیه مطلع شوید. با فعال کردن نوتیفیکیشن دیگر نگران از دست دادن عرضه اولیه « وآوا » نخواهید بود.

معرفی شرکت

شرکت سرمایه گذاری عمران سبحان در سال 1383 به صورت شرکت سهامی عام تاسیس شد. براساس مصوبه مجمع عمومی فوق العاده در سال 1397 نام این شرکت به سرمایه گذاری آوا نوین تغییر یافت. موضوع فعالیت شرکت آوا نوین سرمایه گذاری در سهام، سهم الشرکه، واحدهای سرمایه گذاری صندوق ها، اوراق بهادار، مسکوکات، فلزات گران بها، گواهی های سپرده بانکی و سپرده های سرمایه گذاری نزد بانک ها می باشد.

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ 09/02/1398 سرمایه شرکت طی دو مرحله از مبلغ 100 میلیارد ریال به مبلغ 600 میلیارد ریال افزایش یافت. سهامدار عمده شرکت نیز سازمان اقتصادی کوثر می باشد که نزدیک به 100% از سهام شرکت را در اختیار دارد.

ترکیب پرتفوی

ترکیب پرتفوی شرکت های سرمایه گذاری برای سهامدارن اهمیت فوق العاده ای دارد. در نمودار زیر می توانید ترکیب پرتفوی شرکت سرمایه گذاری آوا نوین را بر اساس صنایع مختلف مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده می کنید عمده سرمایه گذاری های شرکت آوا نوین در بخش فلزات اساسی، محصولات شیمیایی، بانکداری و استخراج کانی های فلزی می باشد.

نقدینگی مورد نیاز برای شرکت در عرضه اولیه

حداکثر حجم قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه وآوا 250 سهم می باشد. حداکثر نقدینگی مورد نیاز این عرضه اولیه نیز حدود 55 هزارتومان می باشد که عرضه اولیه کوچکی به شمار می رود.

پیش بینی می شود در صورت استقبال 800 هزار نفری تا یک میلیون نفری به هر کد معاملاتی 150 تا 187 سهم تخصیص یابد. با توجه به پیش بینی صورت گرفته و احتساب کارمزد به نظر می رسد مبلغی در حدود 41.000 تومان تا 33.000 تومان برای شرکت در این عرضه اولیه کافی باشد.

گزارشی از عرضه اولیه وآوا (شرکت سرمایه گذاری آوا نوین)

اخیرا عرضه های اولیه با اقبال بسیاری از افراد مواجه شده اند. با توجه به اینکه در عرضه اولیه اخیر بازار سرمایه (دتوزیع) حدود 928 هزار نفر شرکت داشتند مشارکت میلیونی در عرضه های اولیه بسیار محتمل به نظر می رسد. آیا به نظر شما در عرضه اولیه وآوا شاهد مشارکت میلیونی سهامدارن خواهیم بود؟

برای اطلاع از عرضه اولیه های جدید، آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال را دانلود و با مراجعه به بخش اخبار عرضه اولیه، نوتیفیکیشن مربوط به آن را فعال کنید.
برچسب‌ها