طلا آینده درخشانی در پیش دارد/ قیمت به زودی به 1600 دلار می رسد

طلا آینده درخشانی در پیش دارد/ قیمت به زودی به 1600 دلار می رسد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از اتحادیه طلا، ادوارد اگیلینسکی مدیر موسسه سرمایه گذاری دایرکسون تاکید کرد: گرچه ممکن است بازار طلا در کوتاه مدت با فشار فروش روبرو شود ولی در آینده طلا دوران درخشانی در پیش دارد. بر اساس این گزارش وی افزود: روند صعودی قیمت طلا در بازارهای جهانی ادامه خواهد […]

به گزارش سیگنال به نقل از اتحادیه طلا، ادوارد اگیلینسکی مدیر موسسه سرمایه گذاری دایرکسون تاکید کرد: گرچه ممکن است بازار طلا در کوتاه مدت با فشار فروش روبرو شود ولی در آینده طلا دوران درخشانی در پیش دارد.

بر اساس این گزارش وی افزود: روند صعودی قیمت طلا در بازارهای جهانی ادامه خواهد یافت و در بلند مدت شاهد رشد بیشتر قیمت این فلز گرانبها خواهیم بود.

این تحلیلگر ارشد اقتصادی اظهار داشت: تا زمانی که طلا سطح حمایتی مهم 1500 دلاری را حفظ کند، هیچ گونه نگرانی وجود ندارد .

فدرال رزرو آمریکا در نشست اخیر خود برای دومین بار در سال 2019 میلادی نرخ بهره را کاهش داده است.

پیش بینی می شود فدرال رزرو آمریکا در سال 2020 نرخ بهره را کاهش نخواهد داد و تا سال 2022 میلادی بار دیگر اقدام به افزایش نرخ بهره خواهد کرد.

مدیر موسسه سرمایه گذاری دایرکسون افزود: واکنش بازار طلا به نشست فدرال رزرو آمریکا نشان می دهد که این فلز گرانبها دیگر نیازی به سیاست های پولی فدرال رزرو برای افزایش قیمت ندارد. جنگ تجاری آمریکا و چین، نااطمینانی درباره برگزیت و تنش های خاورمیانه از قیمت طلا در بلندمدت حمایت خواهد کرد.

وی در پایان پیش بینی کرده است که قیمت طلا تا پایان امسال به 1600 دلار خواهد رسید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها