طعنه زیرکانه چارلز هاسکینسون، موسس کاردانو، به مدیر بایننس!

طعنه زیرکانه چارلز هاسکینسون، موسس کاردانو، به مدیر بایننس!
خلاصه اخبار

هاسکینسون همیشه برای برگزاری دوره های طولانی ‘از من بپرسش’ مورد تقدیر جامعه کاردانو بوده است. علیرغم ناموفق بودن کاردانو در ایجاد نیرویی تاثیر گذار در شبکه اش بعد از چند موج به روزرسانی کوچک، جامعه کماکان از آن حمایت می کنند.

به گزرش سیگنال به نقل از میهن بلاک چین، Charles Hoskinson موسس کاردانو (Cardano)، همیشه بازتاب دهنده عملکرد شبکه اش بوده است.

در آخرین جلسه‌ی پرسش و پاسخ، هاسکینسون با اشاره به کاربری که نوشته بود ADA مرده است به آرامی پاسخ داد:

او (CZ موسس بایننس) از پس من بر نیامد و این فراتر از مرگ است، ما عالی داریم عمل میکنیم و هیچگاه شاهد همچین سرعتی نبوده ایم.

هاسکینسون که هم-بنیانگذار اتریوم و مدیر ارشد اجرایی IOHK هم است، در رابطه با دموی زبان برنامه نویسی اختصاصی کاردانو یعنی Haskell صحبت کرد واضافه کرد که به زودی این زبان برای بازدید عموم در دسترس خواهد بود.

او همچنین در ادامه گفت حجم زیادی از کارهای کاغذی و مستند سازی ها و گزارش پیشرفت های صورت گرفته، تولید شده اند و مقدار زیادی از آن‌ها در دسترس عموم قرار خواهند گرفت و مقدار زیادی از آن‌ها در دسترس نخواهند بود.

در جواب یک پرسشگر که در مورد ذخیره ADA بر روی دستگاه های Raspberry Pi به منظور اثبات سهام پرسیده بود، هاسکینسون اشاره کرد که او ذخیره سازی کلیدهای خصوصی بر روی این دستگاه ها را پیشنهاد نمی کند. اگرچه ذخیره ADA ریسکی در پی ندارد و او در ادامه گفت:

یکی از ویژگی‌های ارزشمند کاردانو این است که برای اثبات سهام نیازی به نگهداری کلیدهای خرج کردن توکن های ADA بر روی دستگاه و زیرساختی که اثبات سهام از طریق آن صورت می‌گیرد، وجود ندارد.

بر اساس صحبت های او حتی در صورت به خطر افتادن یک استخر سهام (Stake Pool) در بدترین سناریوی ممکن، آن استخر در یک بازه زمانی مشخص رفتاری خرابکارانه خواهد داشت و دارایی هایی که تحت نمایندگی آن استخر بوده اند در معرض ریسک قرار نمی گیرند. او در ادامه به این نکته اشاره کرد که کیف پول‌های کاغذی و سخت افزاری مانند لجر نسبت به دستگاه‌هایی مانند Raspberry Pi ایده‌ خیلی بهتری برای نگهداری ارزهای دیجیتال شما هستند.

منبع: mihanblockchain.com

برچسب‌ها