فروش یکساله محصولات سایپا، بدون قرعه کشی!

فروش یکساله محصولات سایپا، بدون قرعه کشی!
خلاصه اخبار

فهرست عناوینگروه خودرو سازی سایپا با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که قصد دارد از روز دوشنبه 18 مردادماه 1400، تعدادی از محصولات خود را به صورت پیش فروش با تحویل حداکثر یک ساله عرضه کند. بر اساس این اطلاعیه متقاضیان می توانند با پرداخت مبلغ مشخص شده به عنوان پیش پرداخت برای ثبت نام […]

گروه خودرو سازی سایپا با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که قصد دارد از روز دوشنبه 18 مردادماه 1400، تعدادی از محصولات خود را به صورت پیش فروش با تحویل حداکثر یک ساله عرضه کند.

بر اساس این اطلاعیه متقاضیان می توانند با پرداخت مبلغ مشخص شده به عنوان پیش پرداخت برای ثبت نام در این طرح اقدام کنند. خودروهای عرضه شده در این طرح شامل خودروهای کوئیک S ، ساینا S ،کوئیک دنده ای، کوئیک دورنگ(R) و وانت سایپا 151 می شود که مبلغ پیش پرداخت مربوط به هر یک را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

رصد لحظه‌ای و تحلیل روزانه انواع بازارهای مالی در کانال تلگرامی تحلیل با سیگنال

همانطور که در جدول بالا ذکر شده است موعد تحویل این خودروها از دی ماه 1400 تا تیرماه 1401 خواهد بود.

اما آنچه که این طرح را از سایر طرح های فروش خودروسازها در ماه های اخیر متمایز می‌کند، حذف محدودیت های ثبت نام و قرعه کشی از این طرح می باشد.

بر این اساس بعد از فعال سازی این طرح در ساعت 10 صبح دوشنبه 18 مرداد ماه، هر یک از این خودروها تا زمان تکمیل ظرفیت امکان ثبت نام خواهد داشت. دقت داشته باشید که این ثبت نام تنها از طریق سایت فروش اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com انجام می‌شود.

برای دریافت متن اطلاعیه فروش (اینجا) کلیک کنید.

اطلاع از آخرین طرح‌های پیش فروش خودرو از طریق کاشی اپلیکیشن سیگنال
نظرات کاربران
  • از زحمات دست اندرکاران سیگنال تشکر و سپاسگزاری مینمایم. و موفقیت در شفاف سازی سهامداران و گروه های صنعتی را آرزومندم، در آخر ، چرا وضعیت شرکت ناب را روشن نمیکنند من سالهاست سهام دار هستم ، و هیچ چیز و هیچکس جوابگو نیست.

  • ماشین هایی که از پیش فروش عید غدیر و خم رو دستشون موند و کسی ثبت نام نکرد

  • حالا ماشین هایی که اردیبهشت پارسال ثبت نام کردیم دوماهم بیشتره که پولو واریز کردیمو تحویل دادین که دوباره دارین مینویسین

  • این نوع ثبت نام به ضرر مشتریه، فقط شرکتها به لحاظ مالی تامین میشن
    وقتی که قراره به نرخ روز یا نزدیک به اون بفروشن چرا در انتظار وعده شون استرس تکمیل وجه و تحویل دیر هنگام رو هن به جون بخریم،
    بهتره ماشین کارکرده بگیریم کمی از تب وتاب قیمتهای لجام گسیخته کم بشه
    با ایک وضعیت خیلیها هیچوقت توان خرید خودرو پیدا نمی کنن
    دست ما کوتاه و خرما بر نخیل..

  • اگر پدران ما پراید و بقیه دیگه رو گرون نمیخریدند الان کسی توی صف پراید ۱۴۰ میلیونی نبود. دقیقاً ما هم همین بلا رو سر فرزندانمون میاریم. به حق گفتن که ما وارث نسل قبل نیستیم بلکه میراث دار نسل بعد هستیم.