طرح پیشنهاد ETF جدید از ارزهای دیجیتال بیت کوین و اتریوم پشتیبانی می‌کند

طرح پیشنهاد ETF جدید از ارزهای دیجیتال بیت کوین و اتریوم پشتیبانی می‌کند
خلاصه اخبار

به تازگی، پیشنهاد صندوق قابل معامله در بورس (ETF) جدیدی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ارائه شده است.

به گزارش سیگنال به نقل از ارزدیجیتال، هدف از این صندوق، رهگیری عملکرد سبد سهام مبتنی بر میانگین موزون ارزش بازار بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) است. این صندوق که USCF Crescent Crypto Index Fund (با نماد شرکتی XBET) نام دارد، توسط شرکت سهامی صندوق‌های کالایی ایالات متحده آمریکا (USCF) پشتیبانی می‌شود و قرار است دارایی‌های این شرکت را در دو سبد سهام ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کند. در پیشنهاد ارائه‌شده آمده است:

XBET یک صندوق قابل معامله در بورس است. این بدان معناست که بیشتر سرمایه‌گذارانی که تمایل به خرید و فروش سهام XBET دارند، از طریق بروکرها سفارش معاملاتی می‌دهند و ممکن است که هزینه‌های مربوط به دستمزد و کمیسیون کارگزارها را متحمل شوند. انتظار می‌رود که سهام XBET، مانند دیگر اوراق بهادار قابل معامله در بازار بورس ملی آمریکا، در بازار بورس NYSE Arca، با نام تجاری XBET، از طریق معامله‌ی روزانه با قیمتی پیشنهادی برای خرید و فروش، معامله شود.

طبق این صندوق قابل معامله در بورس پیشنهادی، USCF، یکی از متصدیان استخر کالا بوده که تحت نظارت کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده و سازمان ملی معاملات آتی آمریکا و همچنین، طبق قانون بورس کالا است.

کریستوفر متا (Christopher Matta)، بنیان‌گذار Crescent

کریستوفر متا، بنیان‌گذار Crescent، در یک مصاحبه خبری اذعان داشت:

مأموریت Crescent ایجاد راه‌حل‌های نوآورانه‌ برای سرمایه‌گذاری است که سبب می‌شود ارزهای دیجیتال، به پذیرشی عمومی در میان سرمایه‌گذاران دست یابند.

XBET به فهرست صندوق‌های قابله معامله در بورسی که در حال حاضر توسط SEC بررسی می‌شوند، اضافه می‌شود. تصمیم‌گیری در خصوص دو ETF ارائه‌شده از سوی شرکت مدیریت دارایی Bitwise Asset Management به همراه NYSE Arca، شرکت ون‌‌اک و سالید‌اکس با همکاری بورس اختیار معامله شیکاگو و بازار BZX، تا اواخر ماه مارس به تعویق افتاد.

در حالی که SEC تاکنون هیچ صندوق قابل معامله در بورسی را در خصوص ارزهای دیجیتال نپذیرفته، احتمالاً پیش از آن که بحث پذیرش این پیشنهادات در میان باشد، زمان رسیدگی به آن‌ها مطرح خواهد بود.

رابرت جکسون، یکی از اعضای کمیسیون SEC، در طی مصاحبه‌ای با روزنامه‌ی رول کال در اوایل فوریه، اظهار داشت که پیشنهاد صندوق قابل معامله در بورس، در نهایت، استانداردهای مورد نظر قانون‌گذاران را برآورده خواهد کرد. این اولین پیشنهاد ETF نیست که در خصوص اتر در آن صحبت شده است. در سال ۲۰۱۷، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، موضوع پذیرش پیشنهاد صندوق قابل معامله در بورس ارائه‌شده از سوی شرکت EtherIndex Ether Trust را که در فهرست بازار بورس NYSE Arca قرار می‌گرفت، مورد بررسی قرار داد.

منبع: arzdigital.com