طرح ربیع بانک رفاه برای مشتریان خوش حساب

طرح ربیع بانک رفاه برای مشتریان خوش حساب
خلاصه اخبار

بانک رفاه برای مشتریان خوش‌حسابی که پیش از موعد مقرر تسهیلات خود را بازپرداخت می‌کنند، طرح ربیع رفاه را طراحی کرده است.

به گزارش سیگنال به نقل از «دنیای‌اقتصاد»، در این طرح، تسهیلات گیرندگانی که قبل از موعد بازپرداخت، هر یک از اقساط خود را بپردازند کل سود خود را به‌عنوان جایزه خوش‌حسابی تخفیف می‌گیرند و سود اقساط به حسابشان بازگردانده می‌شود. البته اگر تسهیلات‌گیرنده در روز سررسید اقساط خود را پرداخت کند، مشمول بخشش سود تسهیلات نخواهد شد.نرخ سود این تسهیلات ۱۸ درصد است و تسهیلات گیرنده باید برای برخورداری از مزیت این طرح، حداقل یک روز قبل از سررسید، اقساط را پرداخت کند. در صورت همزمانی تاریخ قبل از موعد پرداخت اقساط با تعطیلات رسمی، باید اقساط قبل از تعطیلات پرداخت شود تا مشمول بخشودگی اقساط شود.
افرادی که می‌خواهند تسهیلات ربیع‌رفاه را دریافت کنند باید حساب‌های مربوط به طرح ربیع رفاه را افتتاح کنند. حداکثر سقف تسهیلات ربیع رفاه یک میلیارد ریال برای اشخاص حقیقی و ۵ میلیارد ریال بابت اشخاص حقوقی است که براساس نوع تسهیلات درخواستی و ظرفیت‌سنجی می‌توان از آن بهره‌مند شد.

وثایق و تضامین نیز مانند سایر شرایط وثیقه‌ای بانک است.این تسهیلات برای احداث یا خرید مسکن پرداخت نمی‌شود و فاصله اقساط تسهیلات یک ماهه است.همچنین کارکنان اشخاص حقوقی نیز براساس امتیاز کارفرما می‌توانند از تسهیلات طرح مزبور بهره‌مند شوند. مهلت پرداخت تسهیلات در قالب طرح ربیع رفاه تا پایان اسفندماه ۹۸ است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها