طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای وام به متقاضیان

طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای وام به متقاضیان
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، پرداخت این تسهیلات منافاتی با تسهیلات ازدواج پرداختی از سایر بانک‌ها نداشته و متقاضیان می‌توانند همزمان از این تسهیلات استفاده کنند. سقف تسهیلات ۴۰ میلیون تومان است که برای بهره‌مندی از این وام، باید حداقل یک‌سال میانگین سپرده‌گذاری کسب شود. برای مثال، مشتری می‌تواند در صورت […]

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، پرداخت این تسهیلات منافاتی با تسهیلات ازدواج پرداختی از سایر بانک‌ها نداشته و متقاضیان می‌توانند همزمان از این تسهیلات استفاده کنند. سقف تسهیلات ۴۰ میلیون تومان است که برای بهره‌مندی از این وام، باید حداقل یک‌سال میانگین سپرده‌گذاری کسب شود. برای مثال، مشتری می‌تواند در صورت استطاعت مالی، با افتتاح سپرده پیوند یکم مهر و تودیع یکجای مبلغ ۳۲ میلیون تومان به مدت یک‌سال، از ۴۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۳۶ ماه پس از یک‌سال بهره‌مند شود. اما بانک قرض‌الحسنه مهر ایران طرح دوم پیوند مهرایران را نیز طراحی کرده است جامعه هدف این طرح، افرادی هستند که هم‌اکنون در سن ازدواج نبوده یا والدینی که قصد تامین آتی مایحتاج ضروری ازدواج فرزندانشان در آینده را دارند. افراد می‌توانند با شرکت در این طرح و افتتاح حساب قرض‌الحسنه ویژه پس‌انداز طرح دوم پیوند مهر ایران، از تسهیلات قرض‌الحسنه کمک هزینه ازدواج این بانک تا سقف جمعی ۸۰ میلیون تومان با همان کارمزد ۴درصد برخوردار شوند. اولین موعد برای بهره‌مندی از این وام، کسب حداقل پنج سال میانگین سپرده بوده و تسهیلات پرداختی در این طرح نیز منافاتی با دریافت تسهیلات ازدواج سایر بانک‌ها ندارد.برای مثال مشتری می‌تواند با افتتاح سپرده پیوند دوم مهر و تودیع یکجای مبلغ ۱۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، از ۸۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۶۰ ماه پس از پنج سال بهره‌مند شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها