ضرر یک میلیارد دلاری کوین‌بیس در سه ماهه دوم و افت 10 درصدی سهام آن

ضرر یک میلیارد دلاری کوین‌بیس در سه ماهه دوم و افت 10 درصدی سهام آن
خلاصه اخبار

صرافی رمزارزی کوین‌بیس (Coinbase)(NASDAQ: COIN) در روز گذشته ، گزارش درآمد سه ماهه دوم سال…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

صرافی رمزارزی کوین‌بیس (Coinbase)(NASDAQ: COIN) در روز گذشته ، گزارش درآمد سه ماهه دوم سال 2022 خود را منتشر کرد. ضرر و زیان این شرکت در طول سه‌ماهه دوم ،1 میلیارد دلار گزارش شد.

ضرر هر سهم کوین بیس ، 4.95 دلار اعلام شد درحالی که انتظار میرفت 2.65 دلار اعلام شود. علاوه بر آن، این شرکت همچنین نتوانست به برآورد درآمد خود در سه ماهه دوم برسد زیرا درآمد این شرکت رمزارزی ، 808.3 میلیون دلار اعلام شد درحالی که انتظار میرفت ،832.2 میلیون دلار باشد.

درآمد کوین بیس در سه ماهه دوم با توجه به رکود بازار رمزارزها بالغ بر 64 درصد کاهش یافت. درآمد حاصل از تراکنش های خرده فروشی این شرکت نیز 66 درصد کاهش یافت و به 616.2 میلیون دلار رسید. بیت کوین و اتریوم به ترتیب 31 درصد و 22 درصد از این درآمد را به خود اختصاص داده اند.

ضرر خالص کوین بیس نیز به 1.1 میلیارد دلار رسید . ارزش دارایی های رمزارزی کوین بیس تا پایان سه ماهه منتهی به ماه ژوئن (خرداد-تیر) ، 428 میلیون دلار اعلام شد. این درحالیست که ارزش دارایی های رمزارزی این شرکت در پایان سه ماهه منتهی به مارس (اسفند-فروردین) 1 میلیارد دلار بود و به میزان 50 درصد کاهش یافت.

این شرکت در این رابطه عنوان کرد:
“سه ماهه دوم، آزمونی برای سنجش مقاومت و استحکام شرکت های رمزارزی در یک فصل پیچیده بود. نوسانات شدید بازار ،رفتار کاربر و حجم معاملات را تغییر داد که بر درآمد حاصل از تراکنش تاثیر گذاشت، اما قدرت برنامه مدیریت ریسک ما را نیز نشان داد.

افت 10 درصدی سهام COIN

به محض اینکه کوین بیس نتایج سه ماهه دوم خود را در روز سه شنبه اعلام کرد، سهام COIN بالغ بر 10 درصد سقوط کرد و پیش از گشایش بازار ، نیز 5 درصد دیگر کاهش پیدا کرد. سهام COIN در حال حاضر با قیمت 82.90 دلار معامله می شود.

ارزش سهام COIN در طول سه ماهه دوم، به میزان 75 درصد کاهش یافت. ارزش دارایی های این پلتفرم نسبت به سه ماهه گذشته از 256 میلیارد دلار به 96 میلیارد دلار کاهش یافته است.

 

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.

منبع: coingape