صورت های مالی ۶ماهه حسابرسی شده “دکیمی” منتشر شد

صورت های مالی ۶ماهه حسابرسی شده “دکیمی” منتشر شد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت صنعتی کیمیدارو صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه حسابرسی شده خود را منتشر کرد.  شرکت صنعتی کیمیدارو از پوشش سود ۳۰۴ریالی به ازای هرسهم در دوره مالی ۶ماهه خبر داد. این شرکت پیش از این در گزارش ۳ماهه خود اعلام کرده بود که به […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت صنعتی کیمیدارو صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه حسابرسی شده خود را منتشر کرد.

 شرکت صنعتی کیمیدارو از پوشش سود ۳۰۴ریالی به ازای هرسهم در دوره مالی ۶ماهه خبر داد. این شرکت پیش از این در گزارش ۳ماهه خود اعلام کرده بود که به ازای هرسهم ۱۳۶ریال سود ساخته است.

شرکت صنعتی کیمیدارو در گزارش منتشر شده، سود عملیاتی دوره مورد گزارش را ۲۴۶میلیارد ریال، سود خالص را ۱۵۷میلیارد ریال و سود انباشته را ۶۴۰میلیارد ریال اعلام کرد.

“دکیمی” در اهداف و برنامه های خود به تولید محصولات جدید و با کیفیت بهتر اشاره کرده و با حذف هزینه های زائد خطوط تولید قصد دارد نسبت به ارتقای سطح کیفی تولید اقدام های لازم را انجام دهد. همچنین با توجه به افزایش نرخ در ۶ماهه ابتدای سال پیش بینی کرده است که در دوره ۶ماهه آتی تغییر نرخ از سوی سازمان غذا و دارو اعلام نمی شود.

این شرکت نرخ خرید مواد اولیه را با روند تداوم استفاده شرکت های دارویی از ارز دولتی در ارتباط مستقیم اعلام کرد .  کیمیدارو  در تشریح برنامه های با اهمیت شرکت اعلام کرده است که هیات مدیره “دکیمی” براساس اهداف بودجه، به دنبال بازسازی و نوسازی خطوط تولید خود است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها