پربازده‌ترین صندوق‌های سهامی روی چه صنایعی سرمایه‌گذاری کرده‌اند؟ (هفته اول مرداد 1398)

پربازده‌ترین صندوق‌های سهامی روی چه صنایعی سرمایه‌گذاری کرده‌اند؟ (هفته اول مرداد 1398)
خلاصه اخبار

شاید شما نیز بعنوان یک معامله گر در تعدد گزینه های سرمایه گذاری، آن هم در بیش از 50 گروه مختلف، سر در گم باشید. در سیگنال هر هفته به این سوال پاسخ می دهیم که پر بازده ترین صندوق های سرمایه گذاری سهامی، روی چه صنایعی سرمایه گذاری کرده اند.

اکثر دارایی صندوق های سرمایه گذاری سهامی را سهام تشکیل می دهد. بنابراین باید خیلی خوب بدانند روی چه شرکت های سرمایه گذاری می کنند تا بیشترین بازده را برای سرمایه گذارانشان بدست آورند. با ما همراه باشید.

شاید شما نیز بعنوان یک معامله گر در تعدد گزینه های سرمایه گذاری، آن هم در بیش از 50 گروه مختلف، سر در گم باشید.

پیش از این به یاد داشته باشید صندوق های سرمایه گذاری در کنار شرکت های مدیریت دارایی، تامین سرمایه و سبد گردان ها از جمله نهاد های تخصصی بورس تهران محسوب می شوند، بنابراین بررسی جهت سرمایه گذاری آن ها می تواند برای معامله گران اهمیت زیادی داشته باشد.

پربازده ترین صندوق های سهامی روی چه صنایعی سرمایه گذاری کرده اند؟

پیش از این نیز اشاره کردیم صنعت فلزات اساسی را جدی بگیرید چرا که این صنعت به تنهایی بیش از 20 درصد پورتفوی صندوق های سرمایه گذاری را تشکیل می دهد. البته برای سرمایه گذاری لازم است شرکت های موجود در این صنعت را به دقت بررسی کنید که شرایط تحریم و رکود احتمالی اقتصاد جهانی کمترین آسیب را به آن وارد کند.

صنعت فرآورده های نفتی نیز در بین صنایعی قرار می گیرد که صندوق های سرمایه گذاری به آن خوشبین هستند. عرضه بنزین در بورس انرژی و صادرات، طرح پتروپالایشگاه که از طرف مجلس در حال پیگیری است و البته عدم تاثیر پذیری چندان از مسئله تحریم می تواند محرکه های رشد این صنعت را فراهم آورد.

محصولات شیمیایی نیز همچنان با گزارشات درخشان فصل بهارشان به پیش می روند. عرضه اولیه دو سهم جم پیلن و نوری نیز به رونق معاملات این گروه کمک کرده است. در خصوص این صنعت همچنان مشکل تحریم ها و تخفیفات برای دور زدن آن و رکود داخلی مورد توجه است. بنابراین باید دید آیا از این گردنه ی تاریخی عبور خواهد کرد یا نه.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی صندوق های سرمایه گذاری به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.