صندوق سرمایه­‌گذاری «آرمان کارآفرین» درجه‌بندی شد

صندوق سرمایه­‌گذاری «آرمان کارآفرین» درجه‌بندی شد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه، شرکت رتبه‌­بندی اعتباری پایا بر اساس بررسی­ داده‌­های کمی و کیفی شامل ارزیابی­های مربوط به توانمندی‌­های مدیریت، ساختار و فرآیندهای پشتیبان، عملکرد، پایداری و کیفیت دارایی‎های صندوق سرمایه‌­گذاری آرمان کارآفرین (با درآمد ثابت)، درجه عملکرد F۱+ (بسیار عالی) را به این صندوق تخصیص داد. درجه […]

به گزارش سیگنال به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه، شرکت رتبه‌­بندی اعتباری پایا بر اساس بررسی­ داده‌­های کمی و کیفی شامل ارزیابی­های مربوط به توانمندی‌­های مدیریت، ساختار و فرآیندهای پشتیبان، عملکرد، پایداری و کیفیت دارایی‎های صندوق سرمایه‌­گذاری آرمان کارآفرین (با درآمد ثابت)، درجه عملکرد F۱+ (بسیار عالی) را به این صندوق تخصیص داد.

درجه عملکرد صندوق سرمایه‎گذاری، کیفیت اداره صندوق و مدیریت وجوه آن را بر اساس شاخص­ های کمی و کیفی شامل توانمندی‎های مدیریت پرتفوی صندوق، ساختار و فرایندهای پشتیبان، عملکرد صندوق از نظر توانایی ایجاد بازدهی تعدیل‎شده با ریسک، پایداری آن و همچنین کیفیت و سطح ریسک دارایی‎های صندوق ارزیابی می‌کند. برای نیل به این هدف، توانمندی ­ها، امکانات و منابع تیم مدیریت پرتفوی، ارکان صندوق و بخش‌های ستادی و پشتیبانی، عملکرد صندوق از نظر بازده تعدیل‌شده با ریسک و همچنین تنوع­‌بخشی و ریسک پرتفوی صندوق مورد توجه قرار می‌گیرد.

شایان ذکر است که کلیه تحلیل‏‌ها بر اساس صورت‏ های مالی، یادداشت ‏های همراه آن و داده‎های بدست ­آمده از منابع معتبر مانند گزارش‌های ماهانه سازمان بورس و اوراق بهادار و همچنین اطلاعات اظهارشده توسط مدیر صندوق انجام شده است.

شرکت رتبه ­بندی اعتباری پایا با توجه به سطح عالی توانمندی‌های مدیریت پرتفوی، سطح عالی ساختار و ارکان صندوق و همچنین سطح بسیار عالی عملکرد، پایداری و کیفیت دارایی‌ها، درجه عملکرد F۱+ را به صندوق با درآمد ثابت آرمان کارآفرین تخصیص داد.   

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نتایج رتبه ­بندی به تارنمای شرکت به آدرس www.payacr.ir مراجعه کنند.  

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی صندوق های سرمایه گذاری به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.