صندوق‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر به سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها اشتیاق دارند

صندوق‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر به سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها اشتیاق دارند

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

نظر‌سنجی اینترتراست از مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری پوشش ریسک

نتیجه‌ی نظرسنجی جدیدی که در میان 100 مدیرارشد صندوق‌های سرمایه‌گذاری پوشش ریسک(Hedge Funds) برگزار شده، نشان می‌دهد که صندوق‌های پوشش ریسک در حال برنامه‌ریزی برای افزایش قابل توجهی در سرمایه‌گذاری بر روی رمزارزها در آینده‌ی نزدیک هستند.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری پوشش ریسک(Hedge Funds) معمولاً بر روی دارایی‌های دارای ریسک بالا سرمایه‌گذاری می‌کنند، در نتیجه ریسک و پتانسیل کسب سود بالاتری را به سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌کنند.

نظر‌سنجی اینترتراست(Intertrust) نشان می‌دهد در صورتی که ادعای مطرح شده توسط مدیران صندوق‌های پوشش ریسک آمریکایی محقق شود، ارزش سرمایه‌گذاری این صندوق‌ها در بازار رمزارزها ممکن است به رقم چشمگیر 312 میلیارد دلاری برسد. مدیران این دسته صندوق‌های سرمایه‌گذاری آمریکایی همچنین نسبت به شرایط آتی بازار رمزارزها خوش‌بین هستند و قصد دارند در طول پنج سال آینده بطور متوسط سهم رمزارزها را به 10/6 درصد از ارزش سبد سرمایه‌گذاری صندوق برسانند.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری پوشش ریسک مستقر در اتحادیه‌ی اروپا و انگلیس رویکرد محتاطانه‌ای را در مقابل رمزارزها اتخاذ کرده‌اند و بطور میانگین قصد دارند سهم رمزارزها را در سبد سرمایه‌گذاری خود به 6/8 درصد برسانند. مدیران ارشد سرمایه‌گذاری شرکت کننده در نظر‌سنجی اینترتراست بطور متوسط صندوق‌هایی با ارزش 7/2 میلیارد دلار دارایی را مدیریت می‌کنند. همچنین مدیران ارشد سرمایه‌گذاری صندوق‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر قصد دارند حداقل یک درصد از سبد سرمایه‌گذاری شخصی خود را به رمزارزها اختصاص دهند.

خوشبینی مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری نسبت به بازار رمزارزها

تعدادی از مدیران برجسته‌ی صندوق‌های پوشش ریسک همانند پائول تئودور جونز(Paul Tudor Jones) با ابزار نگرانی از تورم گسترده در ایالات متحده‌ی آمریکا سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین را توصیه کرده‌اند. آنتونی اسکاراموچی(Anthony Scaramucci)؛ مدیر صندوق اسکای بریج کپیتال(SkyBridge Capital) دیدگاه مشابهی را برای بیت کوین و اتریوم به عنوان ابزاری برای حفظ ارزش دارایی‌ها ارائه کرده‌ و حتی رمزارزها را دارایی بهتری برای سرمایه‌گذاری در مقایسه با طلا ارزیابی کرده است. لری فینک(Larry Fink)؛ مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی بلک‌راک(BlackRock) نیز خوش‌بینی خود را نسبت به گسترش هرچه بیشتر بیت کوین اظهار داشته است.

آلن هوارد(Alan Howard)؛ یکی از بنیان‌گذاران شرکت مدیریت دارایی بروان هوارد(Brevan Howard) در طول یک هفته‌ی گذشته و پس از سرمایه‌گذاری بر روی یک شرکت ارائه‌ی خدمات نگهداری از رمزارزها با عنوان نومورا(Nomura) بر روی دو استارت‌آپ فعال در حوزه‌ی رمزارزها سرمایه‌گذاری کرده است.

افزایش خوش‌بینی مدیران صندوق‌های پوشش ریسک نسبت به حوزه‌ی رمزارزها موجب شده است تا صندوق‌های سرمایه‌گذاری جدیدی با هدف تکرار موفقیت بیت‌وایز(Bitwise) و گری‌اسکیل(Grayscale) ظاهر شوند.

نظر شما نسبت به نتیجه‌ی نظرسنجی اخیر اینترتراست از مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری پوشش ریسک چیست؟ آیا در آینده این دسته از صندوق‌های سرمایه‌گذاری بطور گسترده‌ی در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری خواهند کرد؟ در این صورت شرایط آتی بازار بیت کوین و دیگر رمزارزها را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.