صف خرید شصدف یکساله شد| آخرین وضعیت عرضه اولیه ها

صف خرید شصدف یکساله شد| آخرین وضعیت عرضه اولیه ها
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبازار سرمایه در روزها و هفته های اخیر با افزایش عرضه و افت قیمت ها همراه شد اما در این بین برخی اتفاقات نادر مثل یکساله شدن صف خرید شصدف باعث تعجب شده است. شصدف که 14 اسفند 1398 عرضه اولیه شده است تاکنون صف خرید خود را از دست نداده و در نتیجه […]

بازار سرمایه در روزها و هفته های اخیر با افزایش عرضه و افت قیمت ها همراه شد اما در این بین برخی اتفاقات نادر مثل یکساله شدن صف خرید شصدف باعث تعجب شده است.

شصدف که 14 اسفند 1398 عرضه اولیه شده است تاکنون صف خرید خود را از دست نداده و در نتیجه طی 232 روز معاملاتی گذشته، توانسته با احتساب تعدیل قیمت ناشی از افزایش سرمایه و سود نقدی به رشد 411 درصدی (برای قیمت آخرین معامله در روز 13 اسفند) برسد. این شرایط در حالی رقم خورده است که چند مورد از عرضه اولیه های امسال حتی نتوانستند قیمت عرضه اولیه خود را حفظ کنند.

شما می توانید جهت رصد بازار و اخبار عرضه های اولیه به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) بپیوندید.

در آخرین اتفاقات مربوط به عرضه های اولیه شاهد عرضه اولیه اپال و حآفرین بودیم. عرضه اولیه اپال که قبلا یک مرتبه لغو شده بود در نهایت انجام شد اما به دلیل کاهش تعداد متقاضیان نتوانست همه سهام عرضه شده را بفروش برساند و در نتیجه بخشی از سهام توسط متعهد خرید، خریداری شد. در ادامه اما عرضه اولیه حآفرین یک روز قبل از تاریخ مقرر، لغو شد تا شاید در هفته ها یا ماه های آینده شاهد عرضه اولیه مجدد آن باشیم.

در جریان معاملات اپال کانی پارس، این نماد توانست در اولین هفته‌ی حضور خود به رشد 27 درصدی قیمت آخرین معامله نسبت به سقف قیمت پذیره نویسی برسد اما در این راه سه مرتبه صف خرید خود را از دست داد که آخرین مورد، روز چهارشنبه اتفاق افتاد و در نتیجه‌ی آن قیمت بعد از باز شدن با صف خرید به نزدیکی صف فروش رسید و در نهایت در محدوده قیمت +1.66 (روزانه) متوقف شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار عرضه اولیه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

برچسب‌ها
نظرات کاربران
  • دیگه نه عرض اولیه ارزش خریدن داره نه سهمهای دیگه بورس,,کلا بورس به فنا رفت,امروز خروج بزنید بهتر از فرداست

  • عرضه اولیه هایی که به قیمت پایین تر از روز عرضه اولیه رسیدند چقدر زیاد شدن!!!

  • بله . خوشحال باشید که جیب خصولتیها و حقوققهای منفی را پر کردید با شاخص 1100

  • سلام خسته نباشید،چرا زود اعلام نمیکنن عرضه ها،میزارن دقیقه نود……ولی با این شرایط بازار سرمایه بازم تقاضا کم باشه…..مثل اپال…

  • عرضه اولیه مدارا رو بزارین…. چند وقته خیلی دیر اطلاع رسانی میکنین