صرافی غیرمتمرکز بایننس امروز شروع به کار می کند

صرافی غیرمتمرکز بایننس امروز شروع به کار می کند
خلاصه اخبار

صرافی بایننس اعلام کرد که قرار است امروز صرافی غیرمتمرکز (DEX) خود را راه‌اندازی کند. بایننس این خبر را چند ساعت پیش در توییتر خود منتشر ساخت. این صرافی همچنین از ایجاد جنسیس بلاک جدید خبر داد.

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال، با آن که مشخص نیست این صرافی مستقر در مالت به چه بلاک چینی اشاره می‌کند، اما روشن است که نه به بیت کوین بلکه به زنجیره‌ی داخلی خود، یعنی بایننس چین (Binance Chain)، که از صرافی غیرمتمرکز (DEX) و بایننس کوین (BNB) خودش پشتیبانی می‌کند، اشاره می‌کند.

تا زمان نگارش این مطلب، مشخص نشده است که آیا این پلتفرم قصد دارد بلاک چین پر خودش را که عمدتاً روی انتقال ساده‌ی دارایی و صدور توکن تمرکز دارد، به صورت هم‌ زمان با این صرافی غیرمتمرکز راه‌اندازی کند یا خیر. علاوه بر آن، دقیقا مشخص نشده است که چه ساعتی این اتفاق خواهد افتاد، اما احتمالاً تا چند ساعت دیگر انجام خواهد شد.

صرافی غیرمتمرکز بایننس امروز شروع به کار می کند

بنا بر گزارش اخیر سایت خبرگزاری کوین دسک، در مصاحبه‌ی اخیری که در گردهمایی سالانه‌ی Paris Blockchain Week با وی ژو (Wei Zhou)، مدیر ارشد مالی بایننس صورت گرفت، وی اظهار داشت که این صرافی قصد دارد که پلتفرم تحول آفرین خودش را به همراه شبکه‌ی اصلی برای بایننس چین در پایان ماه جاری راه‌اندازی کند. وی همچنین افزود که با راه‌اندازی صرافی که تابع سرورهای متمرکز و کارمزدهای بالا نیست، تا حد زیادی به هدف ایجاد تحول در مدل کسب کار خود نزدیک شده‌اند.

بنابراین، پس از ۱۰ ماه انتظار با نفس‌هایی حبس شده در سینه، کاربران این صرافی ارز دیجیتال مشهور به صرافی غیرمتمرکز درجه یک، کارآمد و پشتیبانی شده از سوی نام تجاری بزرگی که در میان بازار نزولی نوسانی به ارائه‌ی محصولات خودش می‌پردازد، دسترسی پیدا خواهند کرد.


صرافی ارز فیات بایننس در سنگاپور

اگر راه‌اندازی این صرافی غیرمتمرکز امروز اتفاق بیفتد، انتظار می‌رود که بایننس در اولین نشست معاملاتی خود در صرافی ارز دیجیتال و فیات سنگاپور، به سرعت این موضوع را دنبال کند.

صرافی غیرمتمرکز بایننس امروز شروع به کار می کند

وی ژو به نشریه‌ای تجاری گفت:

قرار است که صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال و ارز فیات سنگاپور را راه‌اندازی کنیم و به کاربران این امکان را بدهیم تا بتوانند با دلار سنگاپور، دارایی دیجیتال (در حال حاضر بیت کوین) خریداری کنند.

در ماه‌های اخیر، این استارتاپ همچنین، پورتال‌های پشتیبانی شده با ارز فیات را در مناطق جرزی کشور بریتانیا، لیختن‌اشتاین و اوگاندا راه‌اندازی کرد. در همان حال، در سایت Binance.com نیز از پرداخت با کارت‌های اعتباری، پشتیبانی به عمل آورد. این استارتاپ ارز دیجیتال با راه‌اندازی پلتفرمی به نام «Lite» در استرالیا، برای ساکنین این کشور امکان خرید نقدی بیت کوین را فراهم آورد.

منبع: arzdigital.com

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.