صرافی بایننس ۱ میلیون دیگر توکن BNB سوزاند

صرافی بایننس ۱ میلیون دیگر توکن BNB سوزاند

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

صرافی ارز دیجیتال بایننس روز جمعه پانزدهمین دوره سوزاندن توکن BNB را انجام داد. گفتنی است این رویداد هر سه ماه یکبار انجام می‌شود. توکن‌های BNB به منظور پرداخت کارمزدهای بایننس استفاده می‌شوند و صرافی بایننس به کاربرانی که به حد کافی این ارز دیجیتال را در اختیار داشته باشند تخفیف می‌دهد.

سوزاندن توکن اساسا به معنی حذف دائمی آن از موجودی در گردش است. این موضوع منجر به کاهش موجودی توکن می‌شود و از نظر تئوری، قیمت توکن‌های باقی‌مانده را افزایش می‌دهد.

صرافی بایننس هر سه ماه یکبار به سوزاندن توکن های BNB می‌پردازد. با توکن‌سوزی اخیر، مجموع موجودی توکن‌های بایننس کوین از 170,532,825 به 169,432,937 توکن کاهش یافت.

راهنمای استیکینگ BNB بر روی بایننس اسمارت چین؛ با سهام‌گذاری سود کسب کنید

ارزش تقریبی 1,099,888 توکن سوزانده‌شده اخیر معادل با 595 میلیون دلار بوده است. با توجه به رشد چشمگیر قیمت BNB، این بزرگترین دوره توکن‌سوزی از لحاظ ارزش دلاری بوده است.

قیمت توکن BNB از ابتدای سال تاکنون 1520 درصد افزایش یافته و از 38 دلار به رکورد 606 دلار در تاریخ 12 آوریل رسیده است.

قیمت توکن BNB
قیمت توکن BNB

پس از آن، قیمت بایننس کوین اندکی کاهش یافت و اکنون به 536 دلار رسیده است. فقط در هفته گذشته، قیمت BNB تقریبا 25 درصد دیگر افزایش یافته است.

پانزدهمین دوره سوزاندن توکن BNB صرافی بایننس

چانگ پنگ ژائو مدیرعامل صرافی بایننس رشد اخیر BNB را به دلیل رشد صنعت دیفای عنوان کرده است. صرافی بایننس توانسته است از طریق بایننس اسمارت چین، مقداری از سهم اتریوم از بازار دیفای را به خود اختصاص دهد. ژائو افزوده است که وارد شدن سهام کوین‌بیس به بورس نزدک نیز به این موضوع کمک کرده است.

در سال 2017 که بایننس BNB را عرضه کرد، متعهد شد که مجموعا 100 میلیون توکن BNB را بسوزاند. این مقدار معادل با نیمی از کل موجودی BNB است. طبق گزارش The Block، بایننس تاکنون 15.3 درصد کل موجودی BNB را سوزانده است.

معیارهای درون زنجیره‌ای بایننس اسمارت چین هم‌چنان قوی و منسجم هستند

از لحاظ فاندامنتال، کاهش قیمت امروز BNB می‌تواند موقتی باشد، زیرا معیارهای درون زنجیره‌ای بایننس اسمارت چین به رشد اکوسیستم پیرامون این ارز دیجیتال اشاره می‌کند.

بایننس اسمارت چین دارای سطح بالایی از فعالیت کاربران است، به طوری که این شبکه اکنون میزبان 64,957,737 آدرس منحصربه‌فرد است. تعداد تراکنش‌های روزانه بایننس اسمارت چین از ابتدای ماه تاکنون 3 میلیون افزایش یافته و به رقم 4.737 میلیون تراکنش رسیده است.

این سطح از فعالیت در بایننس اسمارت چین علیرغم توکن‌سوزی BNB در هر سه ماه، به معنای آینده‌ای خوش‌بینانه و صعودی برای BNB است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران