صرافی بایننس کارت اعتباری خود را به‌طور آزمایشی راه‌اندازی کرد

صرافی بایننس کارت اعتباری خود را به‌طور آزمایشی راه‌اندازی کرد

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

نخستین پرداخت آزمایشی با استفاده از کارت اعتباری صرافی بایننس

چانگ‌پنگ ژائو در روز دهم جولای اعلام کرد که در طرح آزمایش کارت اعتباری بایننس(Binance Card Beta Testing) شرکت کرده است. این پروژه بر اساس توکن صرافی بایننس یعنی بی‌ان‌بی(BNB) ساخته شده است.

توئیت مدیرعامل بایننس
من بسیار هیجان زده هستم و از شرکت در طرح آزمایش محصولات لذت می‌برم. فروشگاه‌هایی همانند کرپ، فروشگاه‌ صوتی آمازون و لازادا که ارزهای فیات را پذیرش می‌کنند را با استفاده از توکن بی‌ان‌بی و به‌طور مستقیم از حساب کاربری خودم در صرافی بایننس پرداخت کرده‌ام.

مدیرعامل صرافی بایننس تاکید کرد که در نسخه‌ی آزمایشی کارت بایننس تمامی تراکنش‌ها به‌طور واقعی انجام می‌شوند و فروشگاه‌ صوتی آمازون، گرب(یکی از جایگزین‌های اوبر) و پلتفرم بزرگ تجارت الکترونیکی لازادا(Lazada) را شامل می‌گردد.

وی اظهار داشت: «در حالی که فروشگاه‌های اشاره شده تنها از پرداخت مبتنی بر ارزهای فیات پشتیبانی می‌کنند، پرداخت با استفاده از توکن‌های بی‌ان‌بی موجود در حساب کاربری وی در صرافی بایننس انجام شده است.» وی معتقد است که با استفاده از این نو‌آوری میزان به‌کارگیری رمزارزها در جریان اصلی مبادلات به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

کسب مالکیت شرکت ارائه‌ی کارت اعتباری سوئیپ

به‌نظر می‌رسد که کارت اعتباری صرافی بایننس از فن‌آوری شرکت سوئیپ(Swipe) استفاده خواهد کرد. این شرکت فیلیپینی ارائه کننده‌ی کارت‌های اعتباری رمزارزی در تاریخ ششم جولای به‌طور رسمی توسط بایننس خریداری شده است.

خبر‌های منتشر شده نیز نشان می‌دهند که بایننس کارت از تکنولوژی سوئیپ استفاده خواهد کرد. جان کنث(John Khenneth)؛ مدیر ارشد عملیات سوئیپ پس از کسب مالکیت این شرکت توسط بایننس اظهار داشت که این دو شرکت برای راه‌اندازی کارت‌های اعتباری رمزارزی در مناطق مختلف جهان با یکدیگر همکاری خواهند کرد. با این وجود صرافی بایننس در اطلاعیه‌ی رونمایی از بایننس کارت به ترکیب این محصول با سوئیپ اشاره نکرده است.

صرافی بایننس تلاش می‌کند استفاده از توکن‌های بی‌ان‌بی را در میان کاربران این صرافی ترویج کند. بر اساس گزارش کوینیت، اولین صندوق سرمایه‌گذاری قابل مبادله‌ی مبتنی بر توکن‌های بی‌ان‌بی به واسطه‌ی همکاری مشترک بایننس و کمپانی آمون ای‌جی(Amun AG) راه‌اندازی شده است.

نظر شما نسبت به راه‌اندازی آزمایشی کارت اعتباری صرافی بایننس چیست؟ با توجه به اعتبار صرافی بایننس، آیا این محصول آینده‌ی سیستم پرداخت را متحول خواهد ساخت؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.