صرافی بایننس ارز دیجیتال بیت کوین SV را حذف می‌کند

صرافی بایننس ارز دیجیتال بیت کوین SV را حذف می‌کند
خلاصه اخبار

صرافی شناخته‌شده بایننس به طور رسمی اعلام کرد که هفته آینده ارز دیجیتال بیت کوین اس‌وی (BSV) را از این صرافی حذف خواهد کرد. این خبر روز گذشته ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین)، در بیانیه‌ای رسمی از سوی بایینس منتشر شد.

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال، بایننس در این بیانیه اطلاع داد که از تاریخ ۲۲ آوریل (۲ اردیبهشت) بیت کوین SV را حذف و معامله‌ی تمامی جفت‌ارزهای مرتبط با BSV را متوقف می‌سازد. بیت کوین اس‌وی در صرافی بایننس با نام اختصاری BCHSV شناخته می‌شود.

بایننس در این پست توضیح داد که این صرافی به طور معمول دارایی‌هایی که در پلتفرم آن وجود دارند را بررسی می‌کند تا از مطابقت آن‌ها با سطح بالای استانداردهایی که انتظار دارد، اطمینان حاصل کند. بایننس در ادامه توضیح داد که پس از بازبینی عمیقی که انجام داده، تنها یک ارز دیجیتال را از این صرافی حذف خواهد کرد و این اقدام به اعتقاد آن‌ها به بهترین وجه از کاربرانشان محافظت می‌کند.

بایننس در عوامل موثری که سبب حذف یک ارز دیجیتال از این صرافی می‌شود، علاوه‌ بر سطح استاندارد و کیفیت توسعه آن، بر روی پاسخگویی سریع و انجام فعالیت‌های شیادانه و موارد غیراخلاقی نیز حساس است.

این صرافی همچنین اشاره کرد که تا ۲۲ آوریل از برداشت‌های این ارز دیجیتال پشتیبانی خواهد کرد.

این اقدام تنها چند روز پس از صحبت‌های چانگ‌پنگ ژائو، مدیر بایننس که در صنعت ارزهای دیجیتال با نام CZ شناخته می‌شود، و در واکنش به رفتارهای سازنده آن یعنی کریگ رایت انجام شد که بیت کوین اس‌وی را به حذف کردن از بایننس تهدید کرد:

کریگ رایت ساتوشی نیست. اگر این مزخرفات ادامه یابد، آن را حذف می‌کنیم!

این توییت چانگ‌پنگ ژائو به نظر می‌رسد در واکنش به رفتار کریگ‌ رایت، سازنده بیت کوین SV که به خاطر ادعاهایش به ساتوشی ناکاموتو بودن در جامعه ارزهای دیجیتال بدنام شده است، و اقدام اخیر او دربرابر کاربری به نام هادل‌نات انجام شد که حرکت خلاقانه مشعل لایتنینگ را به راه انداخته بود.


کریگ رایت، سازنده بیت کوین SV


صرافی بایننس ارز دیجیتال بیت کوین SV را حذف می‌کند
کریگ رایت، سازنده بیت کوین SV

براساس گزارش‌های قبلی، کریگ رایت جایزه ۵,۰۰۰ دلاری در ازای فراهم کردن اطلاعاتی درباره هویت کاربر هادل‌نات تعیین کرده بود. جامعه ارزهای دیجیتال در توییتر با ایجاد هشتگ WeAreAllHodlonaut (ما همگی هادل‌نات هستیم) حمایت خود را از این کاربر که حساب کاربریش نیز پاک شده بود، اعلام کردند.

همچنین جامعه توییتری به هشدار CZ با درخواست از سایر صرافی‌ها به حذف BSV و ایجاد هشتگ DelistBSV واکنش نشان داد.

رایت توسط کاربر ناشناس توییتری که وی را شیاد و ادعاهایش درباره ساتوشی ناکاموتو بودن را دروغین خوانده بود، تحریک شده بود.

بایننس در حال حاضر با توجه به حجم معاملات روزانه اصلاح شده کوین‌مارکت‌کپ، چهارمین صرافی بزرگ محسوب می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۹۰۰ میلیون دلار معامله در آن انجام شده است.

بیت کوین اس‌وی در حال حاضر با قیمت ۵۷ دلار در روز گذشته بیش از ۲۰ درصد کاهش داشته است.

منبع: arzdigital.com