صرافی اوکی‌اکس همزمان با ازسرگیری فعالیت عادی خود، به کاربران غرامت پرداخت خواهد کرد

صرافی اوکی‌اکس همزمان با ازسرگیری فعالیت عادی خود، به کاربران غرامت پرداخت خواهد کرد

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

طرح اعطای غرامت به کاربران صرافی اوکی‌اکس

صرافی اوکی‌اکس(OKEx) در روز بیست و چهارم نوامبر از برنامه‌ی پرداخت غرامت به کاربران خود برای توقف امکان برداشت دارایی‌ها رونمایی کرد. بر اساس اطلاعیه‌ی اخیر این صرافی، امکان برداشت دارایی‌ها در روز بیست و هفتم نوامبر فعال خواهد شد.

جی هائو(Jay Hao)؛ مدیرعامل صرافی اوکی‌اکس در اطلاعیه‌ای اظهار داشت: «ما به خوبی اطلاعی داریم که بدون کاربران خود به یک پلتفرم موفق تبدیل نخواهیم شد و قصد داریم این واقعیت را با پیشنهاد پاداش و مشوق‌های قابل توجهی به آن‌ها نشان دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که این صرافی همچنان پلتفرم منتخب آن‌ها باقی خواهد ماند.»

توییت اوکی‌اکس
در کنار سپاس‌گذاری؛ صرافی اوکی‌اکس برای قدرشناسی از تمامی کسانی که اعتماد خود را به این پلتفرم حفظ کرده‌اند، طرح ارائه‌ی پاداش به کاربران خود را راه‌اندازی می‌کند. در روز جمعه از برنامه‌ی ارائه‌ی پاداش مبتنی بر بیت کوین لذت ببرید. کارمزد ارائه‌ی خدمات به کاربران بازگردانده خواهد شد.

در پی دستگیری استار سو(Star Xu)؛ بنیان‌گذار و یکی از دارندگان کلید خصوصی صرافی اوکی‌اکس توسط پلیس چین، این صرافی در ماه گذشته با مشکلات متعددی مواجه شده است مه در نهایت توقف فرآیند برداشت دارایی از این صرافی را به همراه داشته است. با این وجود، این صرافی از کاربران خود درخواست کرد تا همچنان در این پلتفرم به فعالیت خود ادامه دهند.

جزئیات برنامه‌ی جبران خسارت کاربران صرافی اوکی‌اکس

بر اساس برنامه‌ی ارائه‌ی غرامت، کاربرانی که در زمان وقوع این حادثه به ارزش بیش از 10,000 دلار دارایی را در این صرافی نگه‌داری کرده‌اند، بر اساس حجم مبادلات خود در این زمان، پاداش 100-1000 دلاری را به فُرم تخفیف در کارمزد معاملات دریافت خواهند کرد.

سایر کاربران، هولدر‌ها و سپرده‌گذاران پاداش خود را از «صندوق تشویق(Incentive Fund)» که توسط اوکی‌اکس ایجاد شده است، دریافت خواهند کرد. این پاداش بر اساس کل دارایی‌ها و حجم مبادلات آن‌ها ارائه خواهد شد.

بعلاوه، صرافی اوکی‌اکس در طول چند هفته‌ی آینده و در بخشی از برنامه‌ی «جمعه‌ی شاد» که برای جلوگیری از خروج انبوه دارایی‌ها طرح ریزی شده است، قسمتی از کارمزد تبدیل دارایی‌ها را به کاربران خود پاداش خواهد داد.

صرافی اوکی‌اکس ابزار امیدواری کرده است که در آینده از تکرار وقوع چنین شرایطی جلوگیری کند. در همین راستا اعلام شده است: «درصورتی که هر یک از هولدرهای کلید خصوصی به دلیل تصادف و یا مشارکت در فعالیت‌های محرمانه قادر به انجام وظایف خود نباشد، ما قادر خواهیم بود در طول سی روز کلید خصوصی پشتیبان خود را فعال کنیم.»

نظر شما نسبت به برنامه‌ی ارائه‌ی غرامت توسط صرافی اوکی‌اکس چیست؟ آیا این صرافی در راستای سپاس‌گذاری از کاربران خود این طرح را راه‌اندازی کرده است و یا با اجرای طراح پاداش دهی به صورت تخفیف در کارمزد معاملات تنها قصد دارد از خروج انبوه دارایی‌ها جلوگیری کند؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

<!– wp:signal/reference-block {"text":"برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.”,”typeItem”:”crypto”} /–>