صرافی ارز دیجیتال کراکن ترید کریپتو را در ژاپن مجددا راه اندازی کرد!

صرافی ارز دیجیتال کراکن ترید کریپتو را در ژاپن مجددا راه اندازی کرد!
به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

شهروندان ژاپنی پس از دو سال، بار دیگر می‌توانند در صرافی کراکن به انجام معاملات بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، XRP و بیت کوین کش بپردازند. 

صرافی ارز دیجیتال آمریکایی کراکن خدمات معاملات ارز دیجیتال و جذب سرمایه را عرضه کرده و محدوده فعالیت خود را به منطقه آسیا اقیانوسیه گسترش داده است. 

در تاریخ ۲۲ اکتبر، این صرافی اعلام کرد که معاملات نقدی بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC)، ریپل (XRP) و بیتکوین کش (BCH) را برای شهروندان ژاپنی عرضه کرده است. معاملات ارز دیجیتال به ارز دیجیتال و جفت ارزهای ین ژاپن (JPY) در دسترس کاربران قرار خواهد داشت. 

مشتریان می‌توانند این پنج ارز دیجیتال را واریز کنند و هم‌چنین واریز و برداشت ین ژاپن نیز از طریق بانک SBI Sumishin Net Bank امکان‌پذیر است. در بیانیه کراکن اعلام شده است که این صرافی تنها شرکتی است که بدون خرید شرکت‌های دیگر وارد بازار ژاپن شده است. 

کراکن قبلا نیز خدمات خود را در سال ۲۰۱۴ برای شهروندان ژاپنی عرضه کرده بود. هرچند پس از گذشت ۴ سال، ارائه خدمات خود را به دلیل افزایش هزینه‌ها و تصمیم‌های استراتژیک برای تمرکز بر سایر مناطق متوقف کرده بود. 

کراکن ماه گذشته اعلام کرد که پس از دریافت مجوز به عنوان ارائه‌دهنده خدمات تبادل ارزهای دیجیتال به بازار ژاپن باز می‌گردد. این صرافی از تاریخ ۱۸ سپتامبر، ایجاد حساب برای کاربران را امکان‌پذیر ساخته است. 

دیوید ریپلی (David Ripley) مدیر ارشد عملیاتی کراکن در این خصوص بیان کرد: در فضای چالش‌برانگیز اقتصادی امروز، مردم بیشتری به سمت ارزهای دیجیتال روی می‌آورند تا از سرمایه خود در برابر بازارهای پرنوسان محافظت کرده و از ارزهای دیجیتال به عنوان ذخیره ارزش استفاده کنند. 

ارز دیجیتال چیست ؟ پول آینده در قالب دیجیتال

کراکن در نظر دارد تا خدمات خود را گسترش دهد و طی ماه‌های آتی، ارزهای دیجیتال بیشتری را ارائه دهد. بیش از ۲ میلیون کاربر ژاپنی در صرافی‌های ارزهای دیجیتال دارای حساب هستند.

تاکشی چینو (Takeshi Chino) مدیرعامل زیرمجموعه ژاپنی کراکن به اسم Payward Asia به افزایش تقاضا برای دیفای در ژاپن اشاره کرده و گفته است:

سرمایه‌گذاران این حوزه نه تنها به نوسان قیمت، بلکه به فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری نظیر نوآوری‌های عرصه دیفای نیز توجه می‌کنند.