صد و هشتاد و نهمین شماره نشریه بیمه‌ آسیا منتشر شد

صد و هشتاد و نهمین شماره نشریه بیمه‌ آسیا منتشر شد

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

به گزارش اقتصادآنلاین، شماره جدید نشریه داخلی بیمه‌ آسیا حاوی پیام مدیرعامل بیمه‌آسیا به مناسبت شصت و دومین سال تاسیس بیمه‌آسیا، هفته دولت و روز خبرنگار است.

این گزارش می‌افزاید: در این شماره همچنین مصاحبه‌‌های اختصاصی رییس کل بیمه مرکزی و دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران با واحد خبر روابط عمومی به مناسبت 62 سالگی بیمه‌آسیا، گزارش آئین افتتاح شعبه جام‌جم اردبیل، دیدار و گفت‌وگوی مدیرعامل با کارکنان، تائید سطح توانگری مالی بیمه‌آسیا با نسبت 133 درصد، گزارش پنج ماهه عملکرد بیمه‌گری بیمه‌آسیا در سال جاری، گزارش تصویری گرامیداشت شصت و دومین سال تاسیس بیمه‌آسیا در شعب سراسر کشور، تقدیر از برگزیدگان برتر مسابقات فروش بیمه‌های عمر و پس‌انداز بیمه‌آسیا، سود 38/2 درصدی بیمه‌گذاران عمر و پس‌انداز بیمه‌آسیا، تقدیر از قهرمان طلایی تیراندازی المپیک 2020 توکیو، معارفه معاونت بیمه‌های اشخاص و مسئولیت بیمه‌آسیا، بیمه‌نامه جدید بیمه‌آسیا برای پرستاران، ثبت رتبه اول بیمه‌آسیا در ظرفیت مجاز ریسک و قبولی اتکایی، تحت پوشش قرار گرفتن جزایر کیش و هندورابی توسط بیمه‌آسیا ، تقدیر بیمه‌آسیا از نفرات برتر کنکور سراسری سال 1400 مشاهده می‌شود.

در بخش اخبار ایران و جهان نیز انتصاب وزیر امور اقتصادی و دارایی و انتخاب مجدد دکتر کریمی به دبیرکلی سندیکای بیمه‌گران ایران از مهم‌ترین اخبار این بخش است.

گفتنی است نشریه آسیا به منظور صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و هزینه‌های چاپ، در شمارگان محدود چاپ می‌شود و نسخه دیجیتال آن در وب‌سایت بیمه‌آسیا به نشانی www.bimehasia.com قابل دسترسی است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.