شیبا اینو وارد دنیای متاورس می‌شود

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی،

حساب رسمی توییتر رمزارز Shiba Inu راه اندازی یک پروژه متاورس را اعلام کرده است که حول اکوسیستم شیبا متمرکز خواهد شد. همزمان با این خبر قیمت توکن SHIB تقریباً 12درصد از پایین ترین سطح روزانه خود یعنی 0.00001865 دلار رشد داشته است.

یک پروژه جاه طلبانه

این پروژه که “Shiberse” نامیده می شود، “تجربه ای همه جانبه” را به جامعه شیبا اینو ارائه می دهد. این اطلاعیه با تصویری کارتونی از سگ شیبا اینو همراه بود که چکش را در دندان هایش در وسط جنگل گرفته بود. هفته گذشته یک نسخه تار از این تصویر توسط حساب توییتر شیبا اینو منتشر شد تا جامعه را کنجکاو کند.

هنوز جزئیات زیادی از این پروژه در دست نیست، اما توسعه دهندگان قول داده اند به زودی جزئیات بیشتری را ارائه کنند. در پیامی که بر روی گروه رسمی پلتفرم Discord جامعه شیبا اینو ارسال شده است، توسعه دهنده ShibaSwap، اریک ام (Eric M)، ادعا می کند که Shiberse مکانی خواهد بود که تمامی جنبه های مختلف اکوسیستم شیبا اینو (توکن ها، صرافی غیرمتمرکز و بازی ها) گرد هم می آیند. وی با بیان اینکه نام پروژه متاورس هنوز نهایی نشده است، از کاربران خواسته است که قربانی کلاهبرداران نشوند.

در پیام دیگری، اریک می‌نویسد که متاورس‌ها “آمده اند که بمانند” و اضافه کرد که جامعه شیبا اینو مهم‌ترین بخش پروژه جدید است.

یک صنعت 800 میلیارد دلاری؟

پس از اینکه غول رسانه‌های اجتماعی، فیسبوک، تغییر نام تجاری خود را اعلام کرد، اصطلاح متاورس که به همگرایی دنیای دیجیتال و فیزیکی اشاره می‌کند، ظاهراً یک شبه به یکی از داغ‌ترین اصطلاحات در دنیای فناوری تبدیل شده است. شرکت‌های بزرگی مانند والمارت و نایک اکنون در حال ورود به این حوزه هستند. شرکت تجزیه و تحلیل Bloomberg Intelligence تخمین زده است که بازار متاورس در نهایت می تواند به 800 میلیارد دلار برسد.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.

منبع: U.today

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.