شکایت از کیم کارداشیان و فلویدمی‌ودر به دلیل کلاهبرداری

شکایت از کیم کارداشیان و فلویدمی‌ودر به دلیل کلاهبرداری

یک شکایت دسته جمعی که هفته گذشته در دادگاه فدرال کالیفرنیا تنظیم شد، کیم کارداشیان و فلویدمی‌ودر جونیور را همکاری در کلاهبرداری با بنیانگذاران EthereumMax (EMAX) استیو جنتیل و جیوانی پرون متهم می کند.

شکایت کننده ادعا می کند که این بخشی از یک طرح سازماندهی شده است که “سرمایه گذاران را وادار می کند این پروژه‌ها را با قیمت های بالا خریداری کنند.”

در این دادخواست ادعا شده است که مبتکران این طرح قصد داشتند از سرمایه گذاران بی گناه با تشویق آنها به خرید دارایی بر اساس اطلاعات نادرست پول بگیرند.

این باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران در قیمت‌های بالا بخرند در حالی که گردانندگان پروژه در این قیمت‌ها فروش می‌کنند و قیمت را پایین می‌آورند.

در ژوئن سال گذشته، کارداشیان EthereumMax را به 250 میلیون دنبال کننده خود در اینستاگرام پیشنهاد داد.

کیم در پیامی گفت: «آیا شما بچه‌ها به رمزارز علاقه دارید؟ این یک توصیه مالی نیست، بلکه به اشتراک گذاشتن آنچه دوستانم در مورد توکن اتریوم مکس به من گفته اند! چند دقیقه پیش اتریوم مکس 400 تریلیون توکن را سوزاند.

بلافاصله پس از پست او، قیمت توکن بیش از 1370 درصد افزایش یافت. قیمت از آن زمان تا کنون نزدیک به 98 درصد کاهش یافته است.

در این شکایت آمده است EthereumMax بلافاصله پس از پست کیم کارداشیان شروع به کاهش قیمت کرد.

در 15 جولای، قیمت توکن EMAX به پایین‌ترین حد خود یعنی 0.000000017 دلار به ازای هر واحد رسید که یعنی افت 98 درصدی.

فلوید می‌ودر نیز در موارد متعددی این توکن را تبلیغ می‌کرد، او همچنین این توکن را درست قبل و در طول مسابقه بوکس نمایشگاهی خود با یوتیوب استار لوگان پل در ژوئن سال گذشته تبلیغ کرد.

مقامات EthereumMax این توکن را به‌عنوان «ارز رمزنگاری انحصاری پذیرفته شده برای خرید آنلاین بلیت» برای مسابقه معرفی کردند.

با کـانــــال تلگــــــرام ارزدیجیتــال سیگنـــال همــــراه ما باشید