شناسایی پروژه های پرخطر در BNB Chain

شناسایی پروژه های پرخطر در BNB Chain
خلاصه اخبار

زنجیره بی ان بی(BNB Chain)، یک شبکه بلاک چین که توسط صرافی رمزارز بایننس ایجاد…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

زنجیره بی ان بی(BNB Chain)، یک شبکه بلاک چین که توسط صرافی رمزارز بایننس ایجاد شده است، بیش از 50 پروژه روی زنجیره را شناسایی کرده است که خطرات قابل توجهی برای کاربران به همراه دارد. ترکیبی از اسپین‌آف‌های کریپتو شبیه دوج کوین و بایننس و دیگرانی که به پانداها(pandas)، سایبورگ‌ها(cyborgs) و کوالاها(koalas) اختصاص داده شده‌اند، در فهرست پروژه‌های غیرقابل اعتماد و پرخطر قرار گرفتند.
ویژگی هشدار قرمز زنجیره BNB، که برای محافظت از سرمایه‌گذاران در برابر کلاهبرداری‌های احتمالی پیاده‌سازی شده است، پروژه‌ها را بر اساس دو معیار اصلی نشان می‌دهد: اگر قرارداد متفاوت از آنچه صاحبان پروژه تبلیغ می‌کنند عمل کند و اگر قرارداد خطراتی را نشان می‌دهد که ممکن است بر وجوه کاربران تاثیر بگذارد.

گوندولین رجینا(Gwendolyn Regina)، مدیر سرمایه گذاری در زنجیره BNB، در صحبت با کوین تلگراف، گفت که سیستم هشدار قرمز تنها در ماه جولای(تیر) 3300 قرارداد را تجزیه و تحلیل کرد و افزود که این شرکت به توسعه اقدامات بیشتر برای برجسته کردن شیوه های فریبنده در اکوسیستم ادامه می دهد.
پروژه‌های جدیدی که آزمایش نشده‌اند و فاقد محصولات اصیل هستند، توسط سیستم بر اساس ویژگی‌های آشکاری که از گذشته در کلاهبرداری و فیشینگ استفاده شده‌اند، علامت‌گذاری می‌شوند.

در نتیجه، شناسایی پروژه‌های مخاطره‌آمیز به عنوان یک اقدام پیشگیرانه برای کمک به محافظت از سرمایه‌گذاران عمل می‌کند. آلارم قرمز همچنین به کاربران اجازه می دهد تا با وارد کردن آدرس قرارداد، خطرات پروژه را ارزیابی کنند تا متوجه شوند که آیا نقص های منطقی یا خطرات تقلب دارد یا خیر.
علاوه بر اقدامات زنجیره BNB، رجینا به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند که «تحقیقات خود را انجام دهند».

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.

منبع:cointelegraph