شناسایی سود ۲۴۴۷ریالی «قصفها» برای هرسهم

شناسایی سود ۲۴۴۷ریالی «قصفها» برای هرسهم
خلاصه اخبار

شرکت قند اصفهان در صورت های مالی ۱۲ماهه خود برای هرسهم دوهزار و ۴۴۷ریال سود شناسایی کرد.

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت قند اصفهان در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷ سود هرسهم را دو هزار و ۴۴۷ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۶۱ درصدی داشته است.

این شرکت سود عملیاتی را در دوره مورد گزارش ۴۶۱ میلیارد ریال، سود خالص را ۴۷۷ میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۴۸۲میلیارد ریال اعلام کرد.

«قصفها» در تشریح اهداف و راهبردهای آتی شرکت در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که همانند سنوات گذشته، شرکت نسبت به حفظ و حتی افزایش سهم خود از چغندر تولیدی کشور تلاش لازم را خواهد داشت و همچنین اقدامات اولیه در خصوص واردات ۳۱ هزار تن شکر خام تخصیص داده شده صورت پذیرفته است. ضمنا سیاست فروش محصولات همانند سنوات گذشته در حال اجرا و ادامه دارد. علاوه بر این برای دوره ۱۲ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ شرکت قصد دارد سهم خود را در بازارهای تامین مواد اولیه و فروش محصولات حفظ و بهبود بخشد.

این شرکت نرخ فروش محصولات را برای سال مالی جاری را با توجه به وضعیت عرضه و تقاضای بازار، پیش بینی کرد شکر با نرخ مصوب به فروش برساند. همچنین نرخ خرید مواد اولیه چغندر براساس نرخ مصوب و کمک کرایه حمل نیز در پایان فصل برداشت با توجه به شرایط تعیین و شکر خام براساس نرخ جهانی خریداری می شود.

منبع: radiosaham.ir

برچسب‌ها