شناسایی زیان ۳۴ ریالی در «ولیز»

شناسایی زیان ۳۴ ریالی در «ولیز»
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت لیزینگ ایران در اطلاعات و صورت‌های مالی سه ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ برای هرسهم ۳۴ ریال زیان شناسایی کرد. این شرکت با سرمایه ۶۰۰ میلیارد ریالی، در دوره سه ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ زیان هرسهم را ۶۵ ریال اعلام کرده بود. […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت لیزینگ ایران در اطلاعات و صورت‌های مالی سه ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ برای هرسهم ۳۴ ریال زیان شناسایی کرد.

این شرکت با سرمایه ۶۰۰ میلیارد ریالی، در دوره سه ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ زیان هرسهم را ۶۵ ریال اعلام کرده بود. این شرکت در دوره مالی مورد گزارش توانسته از زیان خود بکاهد و آن را به زیان ۳۴ ریالی برساند.

«ولیز» در این گزارش زیان عملیاتی را ۲۴ میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریال، زیان خالص پس از کسر مالیات را ۲۰ میلیارد و ۶۳۱ میلیون ریال و زیان انباشته در پایان دوره مالی را ۹۳ میلیارد ریال منتشر کرده است.

این شرکت در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص منابع و مصارف اعلام کرد که دریافت طرح‌های فروش خودرو به صورت اعتباری از شرکت‌های خودروساز از طرح و برنامه های هیات مدیره در سال۱۳۹۸ است؛ همچنین برآورد هزینه های عمومی و اداری با افزایش ۲۰درصدی نسبت به سال قبل۱۳۹۷ و هزینه های پرسنلی براساس بخشنامه سازمان وزارت کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۳۹۸ پیش بینی شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها