شناسایی زیان ۱۰۰ریالی “غالبر”

شناسایی زیان ۱۰۰ریالی “غالبر”
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت لبنیات کالبر در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه برای هرسهم ۱۰۰ریال زیان شناسایی کرد.   این در حالی است که “غالبر” در صورت های مالی شرکت اصلی به ازای هرسهم ۳۲ریال سود محقق کرده است. همچنین در صورت های تلفیقی سود عملیاتی شرکت […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت لبنیات کالبر در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه برای هرسهم ۱۰۰ریال زیان شناسایی کرد. 

 این در حالی است که “غالبر” در صورت های مالی شرکت اصلی به ازای هرسهم ۳۲ریال سود محقق کرده است. همچنین در صورت های تلفیقی سود عملیاتی شرکت به ۶۰میلیارد و ۹۲۲میلیون ریال، زیان خالص به ۶میلیارد و ۹۷۱میلیون ریال و زیان انباشته به ۶۲میلیارد و ۸۳۴میلیون ریال رسید.

شرکت لبنیات کالبر در گزارش خود اعلام کرد که ۴میلیون و ۸۸۱هزار و ۸۶۳کیلوگرم انواع محصولات خود را به مبلغ ۴۹۰میلیارد و ۹۱۳میلیون ریال به فروش رسانده که از این محل سود ناخالص را ۷۳میلیارد و ۸۳۴میلیون ریال شناسایی کرده است.

“غالبر” در آذر۱۳۹۸ طی گزارشی به اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی خود نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه اشاره کرده بود. این شرکت در نظر دارد سرمایه خود را از مبلغ ۳۵۰میلیارد ریال به مبلغ ۶۳۰میلیارد ریال معادل ۸۰درصد افزایش دهد. این افزایش سرمایه قرار است از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته به منظور اجرای طرح های توسعه و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز عملیاتی شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها