“شلعاب” سود هر سهم خود را افزایش نداد

“شلعاب” سود هر سهم خود را افزایش نداد
خلاصه اخبار

شرکت لعابیران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۱۲ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ کاهش ۵۶ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت لعابیران با سرمایه ۱۶۰ میلیارد ریال، صورت های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت لعابیران در دوره یاد شده، مبلغ یک میلیارد و ۹۸۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل ۵۶ درصد کاهش داشته است.

با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۴۹ میلیارد و ۶۹۳ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

“شلعاب” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲ میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

لازم به ذکر است، در گزارش حسابرسی شده این شرکت نسبت به گزارش حسابرسی نشده، کاهش ۲۵ درصدی در سود هر سهم به سبب شناسایی ۶۶۰ میلیوم ریال مالیات بر درآمد شرکت مشاهده می‌شود.

همچنین بر اساس این گزارش، شرکت لعایبران در برآورد خود از تغییرات نرخ فروش محصولات در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸ اعلام کرده است در این دوره در ارتباط با نرخ فروش با توجه به نوسانات قیمت مواد اولیه نرخ فروش به صورت فاکتور به فاکتور و بر اساس آخرین نرخ قیمت تمام شده محاسبه می شود.

این شرکت در برآورد خود از تغییرات نرخ خرید مواد اولیه در دوره یاد شده، اعلام کرده است: با توجه به تغییرات نرخ ارز در بازار قیمت مواد اولیه نیز به طبع تغییرات بیرونی به صورت لحظه ای کنترل و در دفاتر اعمال می شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها