شفاف سازی دوباره «وساخت»| شناسایی سود ۲۱۱ تومانی

شفاف سازی دوباره «وساخت»| شناسایی سود ۲۱۱ تومانی
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، سرمایه گذاری ساختمان ایران با شفاف سازی دوباره از شناسایی سود ۲۱۱٫۸ تومانی به ازای هر سهم برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریورماه سال ۹۹ خبر داد.   تعداد ۲٫۴۸۰٫۷۰۰ از سهام مسدود شده بانک اقتصاد نوین متعلق به سرمایه گذاری ساختمان ایران بابت تسهیلات اخذ […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، سرمایه گذاری ساختمان ایران با شفاف سازی دوباره از شناسایی سود ۲۱۱٫۸ تومانی به ازای هر سهم برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریورماه سال ۹۹ خبر داد. 

 تعداد ۲٫۴۸۰٫۷۰۰ از سهام مسدود شده بانک اقتصاد نوین متعلق به سرمایه گذاری ساختمان ایران بابت تسهیلات اخذ شده از بانک کارآفرین توسط این شرکت وثیقه گردیده بود، از سوی بانک کارآفرین جهت تسویه کامل تسهیلات دریافتی به فروش رسید.

 همچنین «وساخت» به منظور ایجاد تامین نقدینگی جهت بازپرداخت بدهیهای بانکی اقدام به فروش تعداد ۵۴۰,۵۹۲ سهم شرکت تامین مسکن جوانان ، تعداد ۱,۷۰۷,۵۶۸ سهم سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان ، تعداد ۳۵,۰۰۰,۰۰۰ سهم شرکت نوسازی و ساختمان تهران و ۸,۱۸۲,۷۴ سهم شرکت تامین سرمایه نوین کرده است.

با توجه به اطلاعات موجود آثار ناشی از فروش سهام های یاد شده سبب ایجاد سود به مبلغ ۱۷٫۴۰۳ میلیارد تومان با تاثیر رقم ۱۶ تومان به ازای هر سهم شرکت شد. تاکنون مبلغ ۲۱۱٫۸ تومان سود برای هر سهم برای سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۱۳۹۹ ایجاد شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها