شرکت ویزا، استیبل کوین USDC را به روش‌های پرداخت خود اضافه کرد

شرکت ویزا، استیبل کوین USDC را به روش‌های پرداخت خود اضافه کرد

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

شرکت ویزا این غول خدمات مالی جهان با شرکت ارائه دهنده استیبل کوین USDC اعلام همکاری کرده است. این همکاری می‌تواند موانع استفاده از این استیبل کوین را به طرز چشمگیری کاهش دهد.

اعلام همکاری ویزا با استیبل کوین USDC

ویزا(Visa) با شرکت خدمات بلاک چینی Circle به منظور سازگاری تراکنش‌های استیبل کوین USDC با کارت‌های اعتباری ویژه‌ای، اعلام همکاری نموده است.این همکاری در ایالات متحده آغاز شده است.

با استناد به مقاله‌ای که در روز چهارشنبه در Forbes منتشر شد، پس از پایان کار کمپانی Circle در برنامه شرکت ویزا تحت عنوان ردیابی سریع ویزا(Visa’s Fast Track) در سال آینده، ویزا اقدام به صدور یک کارت اعتباری خواهد نمود که به کسب و کارها امکان می‌دهد با استفاده از این کارت به طور مستقیم بتوانند پرداخت‌های استیبل کوین USDC را دریافت و ارسال کنند.

مدیر بخش رمزارز شرکت ویزا، Cuy Sheffiel به Forbes گفت:

این اولین کارت اعتباری ویزا خواهد بود که به مشاغل امکان می‌دهد بتوانند موجودی USDC خود را خرج کنند.

این همکاری تراکنش‌های USDC بین شرکت‌های فرامرزی ویزا را تسهیل می‌کند. این غول مالی پرداخت‌‌های مالی همچنین روز سه شنبه از معامله‌ای با BlockFi رونمایی کرد که یک کارت اعتباری به بازار می‌آورد که امتیازات پاداش در بیت کوین را پرداخت می‌کند.

Forbes خاطرنشان کرد که 25 ارائه دهنده کیف پول در روزهای اخیر از برنامه Fast Track ارائه دهنده کارت استفاده کرده‌اند و زمینه را برای این اقدام شرکت ویزا فراهم می کنند.

مدیر بخش ارزهای دیجیتال ویزا مطرح کرد:

ما ویزا را بسیتری برای انجام پرداخت‌های مالی می‌شناسیم. استیبل کوین ها و ارزهای دیجیتال نیز چنین هدفی دارند. بنابراین ما فکر می‌کنیم که ارائه چنین سرویسی به مشتریانمان و فراهم نمودن بستری برای استفاده از این خدمات برای آنها و امکان هزینه کردن و خرج نمودن ارزهای دیجیتال در فروشگاه‌های ما، از ارزش قابل توجهی برخوردار است.

پذیرش ارزهای رمزنگاری در سال 2020 میلادی به طور قابل توجهی افزایش یافته است، از راه‌اندازی دارایی‌های دیجیتال توسط پی‌پال در پلتفرم خود گرفته تا خریدهای بزرگ بیت کوین توسط فعالان و شرکت‌های مالی بزرگ، همه این‌ها در سال 2020 نشان‌دهنده افزایش مقبولیت ارزهای رمزنگاری شده در جهان است. بدون شک پشتیبانی ویزا و پی پال از ارزهای دیجیتال، یکی از ماندگارترین اتفاق‌ها در تاریخ ارزهای دیجیتال خواهد بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.