شرکت لیزینگ اقتصاد نوین (ولنوین) درج شد | 16 آذر 1399

شرکت لیزینگ اقتصاد نوین (ولنوین) درج شد | 16 آذر 1399
خلاصه اخبار

فهرست عناوینروز شنبه 15 آذر ماه، شرکت لیزینگ اقتصاد نوین با نماد «ولنوین» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد. اواخر وقت روز شنبه 15 آذر ماه اطلاعیه درج نماد شرکت لیزینگ اقتصاد نوین در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران منتشر شد. بر اساس اطلاعیه‌ی منتشر شده […]

روز شنبه 15 آذر ماه، شرکت لیزینگ اقتصاد نوین با نماد «ولنوین» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

اواخر وقت روز شنبه 15 آذر ماه اطلاعیه درج نماد شرکت لیزینگ اقتصاد نوین در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران منتشر شد. بر اساس اطلاعیه‌ی منتشر شده این شرکت از این به بعد به عنوان پانصد و هفتاد و نهمین شرکت پذیرفته شده در بخش «سایر واسطه‌گری‌های مالی»، گروه «لیزینگ مالی» با کد «5891» و نماد «ولنوین» در فهرست نرخ های این بازار درج شده است.

لیزینگ اقتصاد نوینبا سرمایه 300 میلیارد تومانی به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های لیزینگ ایران(از نظر سرمایه) و یکی از زیر مجموعه های بانک اقتصاد نوین شناخته شده است. در حال حاضر این بانک به صورت مستقیم مالک 95% از سهام این شرکت می باشد.

شما می توانید جهت رصد بازار و اخبار عرضه های اولیه به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) بپیوندید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران
  • سلام با آرزوی سلامتی و رسیدن به هدف های زندگی برای شما. وهمکاران محترمتان

    • سلام، این نماد آماده عرضه اولیه شده اما هنوز زمان عرضه اولیه آن اعلام نشده

  • سلام میشه بیشتر توضیح دهید ؟ عرضه اولیه هست ؟

    • سلام، زمان عرضه اولیه این نماد هنوز اعلام نشده