شرکت سرمایه‌گذاری روتشیلد یک‌چهارم کل سهام صندوق اتریوم گری‌اسکیل را خریداری کرد

شرکت سرمایه‌گذاری روتشیلد یک‌چهارم کل سهام صندوق اتریوم گری‌اسکیل را خریداری کرد

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال،

شرکت سرمایه‌گذاری روتشیلد (Rothschild) بیش از 250,000 سهم صندوق اتریوم گری‌اسکیل را خریداری کرده است. این شرکت همچنین 8,000 سهم نیز به سهام خود از صندوق بیت کوین گری اسکیل افزوده است. گفتنی است این شرکت هیچ ارتباطی با خاندان مشهور روتشیلد ندارد.

به گزارش کوین تلگراف و بر اساس اطلاعاتی که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در تاریخ 15 آوریل (26 فروردین) منتشر شده است، شرکت سرمایه‌گذاری روتشیلد که در شیکاگو مستقر است، 265٬302 سهام صندوق اتریوم گری اسکیل را خریداری کرده است.

این شرکت سرمایه‌گذاری همچنین به موجودی سهام خود در صندوق بیت کوین گری‌اسکیل افزوده است. آخرین اسنادی که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار منتشرشده نشان می‌دهد تعداد این سهام از 30,454 در ماه ژانویه (دی) به 38,346 در این ماه افزایش پیدا کرده است.

شرکت سرمایه‌گذاری روتشیلد از سال 2017 (1396) در حال انباشت سهام صندوق بیت کوین گری‌اسکیل است و آخرین گزارش منتشرشده نیز نشان می‌دهد اشتهای این شرکت برای سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال کاهش نیافته است. رایان آدامز (Ryan Adams)، یکی از هواداران اتریوم و بنیان‌گذار شرکت سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال میتوس کپیتال (Mythos Capital) و بنکلس (Bankless)، با بازنشر خبر مربوط به اقدام اخیر شرکت روتشیلد در توییتر نوشت:

بیت کوین دروازه ورود به اتریوم است.

تاریخچه این شرکت کارگزاری به سال 1908 میلادی (1287 شمسی) بر می‌گردد و در مقایسه با شرکت‌های متعددی که طی 12 ماه گذشته وارد حوزه ارزهای دیجیتال شده‌اند، سابقه نسبتاً طولانی‌تری دارد. یکی از گزارش‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار پیش از این نشان داده بود که این شرکت در ژوئیه سال 2017 (تیر 1396) معادل 210 هزار دلار از سهام صندوق بیت کوین گری اسکیل را در اختیار داشته است. در آن زمان قیمت بیت کوین حدود دو هزار دلار بود.

مونرو روتشیلد (Monroe Rothschild) و برادر همسرش ساموئل کرگِر (Samuel Karger) که از بنیان‌گذاران این شرکت به‌حساب می‌آیند، ظاهراً ارتباط فامیلی با خاندان مشهور روتشیلد نداشته‌اند. با وجود آنکه روزنامه نیویورک‌تایمز در سال 1995 (1374) با انتشار مقاله‌ای این موضوع را روشن کرد اما این شباهت اسمی باعث سردرگمی جامعه ارزهای دیجیتال شد.

یکی از کاربران توییتر با نام یان رانچر (Yann Ranchere) در سال 2017 با بازنشر خبری در توییتر مربوط به سرمایه‌گذاری این شرکت در صندوق گری‌اسکیل، سعی در توضیح عدم ارتباط این شرکت با خاندان روتشیلد داشت. او نوشت:

نه آن روتشیلدی که شما فکر می‌کنید.

گری اسکیل شرکت مدیریت دارایی برجسته آمریکایی است که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت دارد. این شرکت تقریباً 660 هزار بیت کوین در اختیار دارد که 3٫5 درصد از بیت کوین در گردش را تشکیل می‌دهد.

این شرکت روز گذشته اعلام کرد که مجموع دارایی‌های تحت مدیریتش اکنون به 50٫6 میلیارد دلار رسیده است. ارزش صندوق اتریوم این شرکت اکنون به بیش از هفت میلیارد دلار رسیده و سهام آن حدود 24 دلار معامله می‌شود. دارایی تحت مدیریت صندوق بیت کوین گری‌اسکیل نیز از 41 میلیارد دلار عبور کرده است و سهام آن حدود 59 دلار خرید و فروش می‌شود. این شرکت در توییتی که روز گذشته منتشر کرد نوشت:

به‌روزرسانی 15 آوریل 2021: دارایی خالص تحت مدیریت، موجودی هر سهم و قیمت بازار هر سهم از محصولات سرمایه‌گذاری ما. مجموع دارایی تحت مدیریت: 50٫6 میلیارد دلار و متشکل از BTC، BCH، ETH، ETC، ZEN، LTC، XLM، ZEC، BAT، LINK، MANA، FIL و LPT است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران
  • به نظر من کار بسیار خوبی است ماینر و ارزهای رمز دار دیجیتال البته اگه طبق همین حوالی که هست پیش برود یعنی برای نفع خود تغییرات ایجاد نکنند.