شرکت بزرگ مایکرواستراتژی بار دیگر ۵۰ میلیون دلار بیت کوین خرید!

شرکت بزرگ مایکرواستراتژی بار دیگر ۵۰ میلیون دلار بیت کوین خرید!

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

میل شرکت سرمایه‌گذاری مایکرواستراتژی به خرید بیت کوین تمامی ندارد. علی‌رغم قرارگیری قیمت بیت کوین در نزدیکی بالاترین قیمت تاریخی خود، این شرکت 50 میلیون دلار دیگر را به خرید بیت کوین اختصاص داد. به نظر می‌رسد این قیمت‌ها همچنان برای این شرکت جذاب است.

خرید بیت کوین توسط شرکت مایکرواستراتژی

خرید بیت کوین توسط شرکت مایکرواستراتژی

مدیر اجرایی شرکت MicroStrategy در توییتر خود اعلام کرد که این شرکت، سومین خرید بیت کوین خود را نیز انجام داد. این شرکت در آخرین خرید خود حدودا 2,574 بیت کوین خریداری کرده‌است. معادل دلاری این خرید برابر 50 میلیون دلار برآورد می‌شود. میانگین قیمت خرید بیت کوین این شرکت در این سرمایه‌گذاری، در محدوده 19,472 دلار بوده است. در حال حاضر مجموع دارایی بیت کوین این شرکت به 40,824 عدد رسیده است.

این شرکت ابتدا در 11 آگوست (21 مرداد) سال جاری، حدودا 250 میلیون دلار در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرد. یک ماه پس از آن، مجددا 175 میلیون دلار دیگر را وارد بازار بیت کوین کرد. مدیر اجرایی این شرکت، خرید اخیر بیت کوین را جزو سیاست‌های حفظ ارزش دارایی این شرکت از تورم احتمالی وجه نقد اعلام کرده است. این مدیر کارکشته 55 ساله، بیت کوین را به عنوان “منطقی‌ترین” کشتی نجات برای حفظ ارزش دارایی در هر نقطه از جهان اعلام کرده است. قیمت سهام این شرکت، از زمانی که مدیر اجرایی آن برای اولین بار از تمایل این شرکت به خرید بیت کوین سخن گفت، بیش از 170 درصد افزایش یافته است. این شرکت، بیت کوین‌های خریداری شده خود را مطابق معمول از طریق صرافی ارز دیجیتال کوین بیس انجام داده است. این صرافی، در ایالات متحده قرار دارد.

مدیر عامل مایکرو استراتژی : بیت کوین میلیون‌ها بار بهتر از طلا است!

بیت کوین در حال حاضر در سقف تاریخی قیمت خود قرار دارد. این ارز دیجیتال در ماه‌های اخیر رشد بسیار بالایی را تجربه کرده و بسیاری از تحلیلگران بازار، در انتظار اصلاح قیمت بیت کوین هستند. اما شرکت مایکرواستراتژی با خرید بیت کوین در محدوده 19,400 دلار، بسیاری از معادلات را بر هم زده است. خرید بیت کوین آن هم در سقف قیمتی آن، سیگنال بسیار خوبی برای رشد بیشتر قیمت این ارز دیجیتال در آینده است. این شرکت برای فرار از کاهش ارزش دلار، اقدام به خرید 50 میلیون دلار بیت کوین کرده‌است. طبیعتا تحلیل این شرکت از آینده قیمت بیت کوین مثبت است. خرید بیت کوین توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری همچنان ادامه دارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.