شرکت بازرگانی دولتی ایران اسامی شرکت‌های وارد‌کننده روغن خام با ارز ترجیحی را اعلام کرد/ غبشهر، غمارگ و غکوروش در صدر لیست قرار دارند

شرکت بازرگانی دولتی ایران اسامی شرکت‌های وارد‌کننده روغن خام با ارز ترجیحی را اعلام کرد/ غبشهر، غمارگ و غکوروش در صدر لیست قرار دارند

به گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد،

به گزارش بااقتصاد، به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، طبق آمار و اطلاعات در سال 1399 به میزان یک میلیون و 970 هزار تن روغن خام از محل ذخایر راهبردی کشور، واردات بخش خصوصی و استحصال از دانه‌های وارداتی و داخلی برای صنعت روغن نباتی تدارک دیده شده است که با احتساب بیش از 100 هزار تن موجودی ابتدای دوره این صنایع بیش از 2 میلیون و 70 هزار تن روغن مورد نیاز کارخانجات روغن نباتی تامین و تدارک شده است.

شرکت بازرگانی دولتی ایران به‌منظور شفاف‌سازی نسبت به تامین و تدارک روغن خام مورد نیاز کشور از محل واردات با ارز (42000 ریالی) بدینوسیله جدول میزان روغن تخصیص یافته به کارخانه‌های تولید روغن نباتی سراسر کشور را برای استحضار مردم شریف و فهیم کشورمان منتشر می‌کند. این جدول کلیه آمار و ارقام تامین و تدارک روغن خام برای کارخانه‌های روغن نباتی در سال گذشته را به وضوح نشان می‌دهد.

ضمناً اطمینان می‌دهد که زنجیره تامین، پروژه تامین و تدارک کالاهای اساسی در سال 1400 با قدرت و شتاب افزون‌تر جریان خواهد یافت. همچنانکه از آغاز سال جدید تا 25 /1 /1400 حدود 260 هزار تن روغن خام برای کارخانجات تامین و تدارک شده است که جدول آن نیز برای آگاهی همه مردم عزیز ایران اسلامی منتشر می‌شود.

فایل اسامی شرکت ها به پیوست زیر است:

دانلود فایل

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.