شرکت آریان کیمیا تک در بورس تهران درج شد | 25 بهمن 99

شرکت آریان کیمیا تک در بورس تهران درج شد | 25 بهمن 99
خلاصه اخبار

فهرست عناوینخلاصه: شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد. امروز 25 بهمن 1399، شاهد درج نماد شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک در بازار دوم بورس تهران بودیم. این شرکت از این تاریخ به عنوان پانصد و هشتاد و دومین شرکت […]

خلاصه: شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

امروز 25 بهمن 1399، شاهد درج نماد شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک در بازار دوم بورس تهران بودیم. این شرکت از این تاریخ به عنوان پانصد و هشتاد و دومین شرکت پذیرفته ‌شده در بورس تهران، در ﺑﺨﺶ “محصولات شیمیایی”، گروه “ساخت سایر محصولات شیمیایی” و طبقه ” تولید شوینده‌­ها، فرآورده­های بهداشتی، عطر و محصولات آرایشی” با نماد ” کیمیاتک، KIMIATEK” در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج گردید.

کیمیاتک به عنوان یک شرکت فعال در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی؛ فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرده و در حال حاضر با سرمایه ثبت شده 150 میلیارد تومانی با برندهایی از قبیل مای، مای فارما، شون، کالیستا، نئودرم، ژوان، نوت، اسکالیم و الارو در حال فعالیت می‌باشد.

در نمودار زیر می‌توانید با سهامداران عمده این شرکت‌ آشنا  شوید:

شما می توانید جهت رصد بازار و اخبار عرضه های اولیه به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) بپیوندید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات  آموزش بورس  به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها