شرکت‌های خدمات پرداخت دیگر بدون رمزارزها کامل نیستند!

شرکت‌های خدمات پرداخت دیگر بدون رمزارزها کامل نیستند!

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

ونمو هم آمد

سرویس خدمات پرداخت شخص به شخص ونمو(Venmo) که توسط یکی از زیرمجموعه‌های مالی شرکت پی‌پل فعالیت دارد، روز سه‌شنبه اعلام کرد که از این پس به تمام کاربران خود اجازه می‌دهد تا با استفاده از نرم‌افزار ونمو خرید، نگهداری و فروش دارایی‌های رمزارزی را انجام دهند، گامی که می‌تواند به پذیرش و تصویب دارایی‌های رمزارزی به عنوان یک کلاس دارایی قابل قبول، کمک کند.

کاربران نرم‌افزار خدمات پرداخت ونمو از این پس می‌توانند رمزارزهای بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، و بیت‌کوین کش را خریداری کرده و تاریخچه‌ی تراکنش‌های رمزارزی خود را در این نرم‌افزار ثبت کنند.

ونمو با در اختیار داشتن بالغ بر 70 میلیون کاربر فعال، در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای خدمات پرداخت در ایالات متحده به ویژه در میان کاربران و شهروندان جوان‌تر می‌باشد. این نرم‌افزار خدمات پرداخت سال گذشته به تنهایی چیزی بالغ بر 159 میلیارد دلار سرویس مالی ارائه کرده است.

ونمو Venmo
لوگوی شرکت ونمو

حال به راحتی می‌توان گفت که شرکت خدمات پرداخت پی‌پل(PayPal) که مقر اصلی آن در کالیفرنیا واقع شده است، اکنون یکی از فعال‌ترین شرکت‌های جریان اصلی در جهان می‌باشد که در صنعت رمزارزها حضور داشته و همواره به دنبال گسترش خدمات مربوط به آن‌ها است.

پی‌پل یک پیشرو در صنعت رمزارز

در ماه اکتبر شرکت پی‌پل اعلام کرد که مشتریان از این پس می‌توانند با استفاده از کیف‌پول‌های دیجیتال خود به خرید، فروش و نگهداری دارایی‌های رمزارزی بپردازند، درحالیکه چند هفته‌ی قبل نیز این شرکت از امکان پرداخت هزینه‌ی کالا و خدمات در میلیون‌ها فروشگاه سراسر جهان با استفاده از رمزارز و به واسطه‌ی کیف‌پول دیجیتال خود خبر داد.

اخبار مثبت پیرامون این موضوع در کنار عوامل دیگری همچون حضور سرمایه‌گذاران سازمانی باعث ایجاد روند صعودی قدرتمند در بازار رمزارز گردید، تا جاییکه رمزارز بیت کوین از ابتدای سال تا به امروز نزدیک به 90 درصد افزایش قیمت را به ثبت رسانده است.

تعداد قابل توجهی از شرکت‌ها و موسسات مالی بزرگ پس از آغاز این روند صعودی به بازار رمزارزها پیوسته‌اند، زیرا آن‌ها امیدوارند که در آینده‌ی نزدیک شاهد پذیرش گسترده‌تر و افزایش سطح کاربرد دارایی‌های رمزارزی باشند، درحالیکه سرمایه‌گذاری در این بازار می‌تواند از کاهش ارزش دارایی‌های تحت مدیریت آن‌ها به واسطه‌ی تورم سرسام‌آور، جلوگیری به عمل آورد.

راه‌اندازی بخش خدمات رمزارزی توسط شرکت خدمات پرداخت ونمو درحالیست که رقابت برای پیشرفت در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات مالی شخص به شخص در آمریکا به شدت افزایش یافته است.

رقابت برای جذب مشتری

شرکت خدمات پرداخت اسکوئر(Square) که به عنوان رقیب اصلی ونمو شناخته می‌شود، از سال 2018 به کاربران خود خدمات رمزارزی ارائه می‌کند. این خدمات باعث شده تا طی یک سال گذشته پایگاه کاربری نرم‌افزار مالی اسکوئر با رشد چشم‌گیری روبرو گردد. سایر استارت‌آپ‌های فعال در حوزه‌ی فناوری‌های مالی که توسط کاربران جوان‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند، از جمله کارگزاری رابین‌هود(Robinhood) نیز امکان خرید و فروش رمزارز مهیا کرده‌اند.

دارل ایش(Darrell Esch)، معاون ارشد ونمو در رابطه با ارائه‌ی خدمات رمزارزی به مشتریان اعلام نموده که «هدف ما عرضه‌ی یک بستر کاربر پسند و ساده به مشتریانمان است، بستری روند خرید و فروش دارایی‌های رمزارزی را تسهیل کرده و برخی از سوالات رایج و باورهای غلط مصرف‌کنندگان را رفع می‌کند».

فرآیند ارائه‌ی خدمات رمزارز توسط ونمو به واسطه‌ی همکاری بلند مدت شرکت پی‌پل و شرکت پکزوس تراست(Paxos Trust یک شرکت ارائه دهنده‌ی محصولات و خدمات مربوط به حوزه‌ی رمزارز که تماماً قانونی عمل می‌کند) محقق شده است.

نظر شما در رابطه با ارائه‌ی خدمات رمزارزی توسط شرکت ونمو چیست؟ چه عواملی باعث شده تا موسسات مالی یکی پس از دیگری به ارائه‌ی خدمات رمزارزی روی آورند؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.