شرکت‌های امنیتی همچنان در حال تلاش برای ردیابی تراکنش‌های مونرو هستند

شرکت‌های امنیتی همچنان در حال تلاش برای ردیابی تراکنش‌های مونرو هستند

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

ثبت دو نو‌آوری شرکت سایفرتریس برای ردیابی تراکنش‌های مونرو

شرکت ردیابی سایفرتریس(CipherTrace) در روز جمعه اعلام کرده است که دو درخواست ثبت نو‌آوری را در رابطه با فن‌آوری‌ ردیابی تراکنش‌های شبکه‌ی مونرو را ارائه کرده است.

شرکت سایفرتریس در روز بیستم نوامبر اعلام کرد که حق اختراع این شرکت ابزار بررسی جریان تراکنش‌های شبکه‌ی مونرو در تحقیقات مالی، روش‌های آماری برای امتیازدهی به تراکنش‌ها و دسته‌بندی مالکین احتمالی کیف‌پول و همچنین ابزار تجسم و روشی برای ردیابی رمزارزهای سرقت شده در شبکه‌ی مونرو را شامل می‌گردد.

سایفرتریس

توانایی‌های شرکت سایفرتریس در ردیابی تراکنش‌های شبکه‌ی مونرو، امکان تشخیص منشاء رمزارزهای ورودی را برای شرکت‌های ارائه‌ی خدمات در صنعت رمزارزی فراهم می‌کند و همچنین این امکان را برای آن‌ها فراهم می‌کند تا تراکنش‌های مشتریان خود را بر اساس مقررات بر اساس ریسک امتیازدهی کنند. این شرکت در مقاله‌ای اعلام کرد: «هدف ما فراهم ساختن شناسایی کاربران شرکت کننده در فعالیت‌های مجرمانه است، بنابراین امنیت و پایداری رمزارزهای پایدار همانند مونرو افزایش خواهد یافت.»

اگرچه بر اساس گزارش کوینیت، بسیاری از کاربران بازارهای دارک وب همچنان ترجیح می‌دهند از بیت کوین برای انجام معاملات خود استفاده کنند، استفاده از رمزارزهای پیگیرگریز همانند مونرو افزایش یافته است. سازمان‌های دولتی هنوز به روش کاملا کارآمد برای ردیابی تراکنش‌های مونرو دست نیافته‌اند و شرکت‌های فعال در حوزه‌ی ردیابی تراکنش‌ها همانند سایفرتریس از این فرصت استفاده می‌کنند. این شرکت از ابتدای 2019 تاکنون برای دستیابی به روش‌های کارآمد ردیابی تراکنش‌های شبکه‌ی مونرو تلاش می‌کند.

تلاش گسترده‌ی سازمان‌های دولتی برای ردیابی تراکنش‌های مونرو

دیو جیوانز(Dave Jevans)؛ مدیرعامل شرکت سایفرتریس در ماه سپتامبر ادعا کرده است که این شرکت نخستین ابزار ردیابی تراکنش‌های شبکه‌ی مونرو را توسعه داده است. چنین ابزاری را به‌طور بالقوه می‌توان در زمان انجام تحقیقات توسط سازمان‌های دولتی و یا کاهش ریسک پولشویی مورد استفاده قرار داد.

 این شرکت اعلام کرده است که در همکاری با اداره‌ی امنیت ملی آمریکا ابزارهای ردیابی شبکه‌ی مونرو را توسعه داده است. اما سازمان‌های دولتی دیگری نیز روش‌های ردیابی تراکنش‌های شبکه‌ی مونرو را جستجو می‌کنند. بر اساس گزارش کوینیت، سرویس درآمد داخلی آمریکا اعلام کرد به هر شخص یا سازمانی که بتواند با موفقیت به شبکه‌ی مونرو نفوذ کند تا سقف 625 هزار دلار پاداش خواهد داد.

با این وجود، کارایی ابزار ردیابی شرکت سایفرتریس هنوز تایید نشده است. یکی از توسعه‌دهندگان مونرو اعلام کرد: «هرگونه ادعای ردیابی تراکنش‌های مونرو را باید با دید تردید ارزیابی کرد.» به همین دلیل، امکان ردیابی کیف‌پول و یا مقدار دارایی تراکنش‌ها ناممکن به‌نظر می‌رسد.

نظر شما نسبت به ثبت دو نو‌آوری توسط شرکت سایفرتریس برای ردیابی تراکنش‌های شبکه‌ی مونرو چیست؟ دلیل اشتیاق سازمان‌های دولتی آمریکا به ردیابی تراکنش‌های شبکه‌ی مونرو چیست؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما در میان بگذارید.

<!– wp:signal/reference-block {"text":"برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.”,”typeItem”:”crypto”} /–>